پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-04-23 16:21 - شماره خبر : 8091 0
طی بازدید میدانی؛

گردنه پاتاق در سرپل‌ذهاب تعریض می‌شود

طی بازدید میدانی با حضور مسئولانی و فرماندهان نظامی ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد گردنه پاتاق در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه تعریض شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ فتح‌الله حسینی ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از گردنه با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی اظهار داشت: امروز تردد مردم در محور گردنه پاتاق با مشکلاتی رو به رو است که نیازمند همراهی و همکاری ستاد کل نیروهای مسلح است و با توجه به در پیش بودن ایام اربعین ضرورت دارد تعریض این جاده به‌صورت ویژه بررسی شود. 

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب بیان کرد: منتظر تصمیم‌گیری ستاد کل نیروهای مسلح برای تعریض جاده گردنه پاتاق و تسهیل شرایط تردد مردم منطقه و استان کرمانشاه هستیم. 

ارتش همواره در راستای آرامش مردم گام برمی‌دارد 

امیر سلیمان طاهری در ادامه این بازدید تصریح کرد: ارتش همواره تمام توان و تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا بتواند مشکلات مردم را کاهش دهد و زمینه رفاه بیشتر آن‌ها را فراهم کند. 

فرمانده قرارگاه غرب ارتش افزود: امنیت مردم کشور و منطقه در اولویت قرار دارد و هر آنچه توسط ستاد کل نیروهای مسلح تصویب کند آماده اجرای آن هستیم تا بتوانیم بخشی از تلاش‌ها و فداکاری‌های مردم منطقه سرپل‌ذهاب در دوران دفاع مقدس را جبران کنیم. 

پیمان‌کار پروژه گردنه پاتاق در سرپل‌ذهاب نظامی خواهد بود

امیر فرهاد آریان‌فر در ادامه بازدید میدانی از گردنه پاطاق عنوان کرد: به نمایندگی از ستاد کل نیروهای مسلح برای بازدید و بررسی تعریض جاده گردنه پاتاق و احداث تونل در منطقه حضور دارم. 

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای احداث جاده و راه‌های دسترسی است بنابر این ستاد کل نیروهای مسلح طرح‌های خود را برای توسعه گردنه پاتاق اعلام کند. 

آریان‌فر با اشاره به اهمیت امنیت گردنه پاطاق، تأکید کرد: برای تعریض مسیر گردنه پاتاق از پیمانکاران بخش نیروهای مسلح با توجه به اهمیت استراتژیک آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vboqg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار