حالت تاریک
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

۱۳ آبان نماد غیرت عزت و شهامت است

۱۳ آبان نماد غیرت عزت و شهامت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۱۳ آبان نماد غیرت، عزت، شجاعت و شهامت است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان استکبار جهانی با یکدیگر متحد شدند تا ایران و ملت ایران را تجزیه کنند اما دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار هم قرار گرفتند و با ایستادگی در برابر استکبار آبروی آنها را بردند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: آموزه‌های دینی ما به ما می‌گوید که هیچ‌گاه در مقابل مستکبران عالم سر خم نکنیم؛ این آموزه‌ها در رگ و پوست و استخوان مردم جای گرفته‌اند و همین امر انقلاب اسلامی را به الگویی برای ملت‌های آزاده و تمام کسانی که چشم به این انقلاب دارند مبدل کرده است.

 

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد غیرت، عزت، شجاعت و شهامت است، گفت: هرچه خوبی در انقلاب اسلامی وجود دارد در ۱۳ آبان نهفته است، بعضی بر این باور بودند که مراسم ۱۳ آبان با گذر سال‌ها کمرنگ می‌شود اما به لطف خدا شاهد این بودیم که سال گذشته گسترده‌ترین تجمعات و راهپیمایی‌ها برای بزرگداشت این روز عزیز در سطح کشور برگزار شد و دلیل این همه عظمت در برگزاری این مراسم این است که مردم هیچ‌گاه عهدی را که با امام راحل و شهدا بسته‌اند فراموش نمی‌کنند.

 

به گفته حجت‌الاسلام احمدی بسیاری از انقلاب‌ها و تحرکات کنونی در سطح جهان، برگرفته از انقلاب اسلامی هستند و در این راستا پس از ۸۰ سال ظلم رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین شاهد آن بودیم که این ملت ستم‌دیده خروشید و در مقابل آن رژیم جنایتکار عملیات طوفان الاقصی را انجام داد و این حرکت عظیم، همبستگی بیشتر ملت‌های مسلمان را در پی داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند رمز ضلالت و از بین رفتن رژیم صهیونیستی مقاومت و اتحاد است و تمام این تحرکات ریشه در یوم‌الله‌هایی همچون ۱۳ آبان و روز قدس دارند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند شعارهای مردم در نهایت رژیم صهیونیستی را از پا در خواهد آورد زیرا این شعارها سبب اتحاد میان مسلمانان می‌شود و خدا را شاکریم که این اتحاد هم‌اکنون به اوج خود رسیده است.

 

وی گفت: شعارهایی که در ۱۳ آبان سر داده خواهد شد همچون تیغی است که در گلوی استکبار نفوذ می‌کند و روزی خشم مردم علیه این جنایتکاران به اوج خود خواهد رسید و آبروی آنها را در میان جهانیان از بین خواهد برد.

 

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: شعارهایی که ملت ایران در ۱۳ آبان سر می‌دهند ریشه در وجود آنها دارد که امیدواریم این شعارها در جان تمام انسان‌های آزاده دنیا نیز نهادینه شود.

۱۳ آبان نماد غیرت عزت و شهامت است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از