حالت تاریک
به میزبانی کرمانشاه صورت گرفت؛

آغاز استعدادیابی بدمینتون دختران نوجوان غرب کشور

آغاز استعدادیابی بدمینتون دختران نوجوان غرب کشور

دوره استعدادیابی دختران رده سنی زیر ۱۱ و ۱۳ سال با حضور ورزشکارانی از پنج استان غرب کشور در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اکرم خوش‌اندام نائب‌رئیس هیأت بدمینتون استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری دوره استعدادیابی بدمینتون دختران نوجوان غرب کشور، اظهارکرد: این دوره با حضور استعدادهای بدمینتون رده سنی دختران زیر 11 سال و ۱۳ سال غرب کشور در سالن بدمینتون کرمانشاه آغاز شده است. 

وی افزود: در این دوره استعدادیابی ۵۰ ورزشکار دختر نوجوان از استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان حضور دارند. 

نائب‌رئیس هیأت بدمینتون کرمانشاه تصریح کرد: این دوره استعدادیابی با حضور مدرس فدراسیون از امروز (یازدهم مردادماه) آغاز شده و تا روز شنبه هفته آینده ادامه پیدا خواهد کرد. 

وی تأکید کرد: هرکدام از استان‌های شرکت‌کننده در این دوره، یک مرحله به صورت استانی، دوره استعدادیابی را برگزار کرده‌اند و ۱۰ نفر منتخب خود را به کرمانشاه آورده‌اند. 

خوش‌اندام تأکید کرد: کمتر از ۱۰ نفر از ۵۰ نفر استعدادی که در دوره کرمانشاه حضور دارند، وارد مرحله پیش اردوی تیم ملی با حضور استعدادهای منتخب از سراسر کشور خواهند شد و در آنجا دوباره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا نفرات نهایی به اردوی اصلی تیم ملی راه پیدا کنند.

انتهای خبر/

 

منبع: ایسنا

 

النتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از