حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

آمادگی سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین

آمادگی سرپل‌ذهاب برای پذیرایی از زائران اربعین

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: اربعین امسال شهرستان مرزی سرپل‌ذهاب به عنوان اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین محل تردد به عتبات عالیات و کربلای معلی پذیرای  زائران اربعین است و تمام امکانات و ظرفیت‌های این شهرستان در خدمت زائران خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی و تردد زائران در شهر مرزی سرپل‌ذهاب ایجاد شده و این شهرستان آماده برای برگزاری یک رویداد بزرگ است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با تلاش جهادی پای کارند تا اربعین امسال زائران بتوانند به صورت روان و در امنیت و سلامت عازم کربلا و کشور عراق شوند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: همه کمیته‌ها پای کار هستند و اقدامات  اسکان، پذیرایی از زوار، اقدامات بهداشتی و درمانی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همگی از مجموعه خدماتی است که به زوار در این مواکب ارائه می‌شود.

وی گفت: در بحث فضاسازی سرپل‌ذهاب امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل عمل خواهیم کرد و از ورودی شهرستان تا نقطه خروجی با فضاسازی و برپایی مواکب به یک حسینیه بزرگ تبدیل خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از