حالت تاریک
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه مطرح کرد:

آمار قابل توجه تردد زوار از خسروی

آمار قابل توجه تردد زوار از خسروی

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به امکانات مرز خسروی، گفت: امسال تعداد قابل توجهی از زوار اربعین حسینی از این مرز تردد کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ کیاست سپهری صبح امروز چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی خسروی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما همچنان توفیق خدمتگزاری به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) در مرز خسروی را داریم الحمدالله امسال وضعیت تردد زوار در این مرز قابل توجه بود و عزیزان رضایت بالایی داشتند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: در پایانه منذریه هم مردم خانقین تا استان دیاله و همچنین در حسینیه بغداد مواکب بسیار زیادی برای پذیرایی از زائران ایرانی برپا شده که از مرز خسروی ورود دارند.

وی گفت: الحمدالله شرایط حمل و نقل هم در پایانه مرزی منذریه به سمت شهرهای سامرا، کاظمین، کربلا و نجف شرایط بسیار مطلوب و حتی قیمت‌ها نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

سپهری با بیان اینکه بازار سیاه تردد در پایانه منذریه نداشتیم، گفت: امسال خودروهای زیادی در این پایانه تردد داشتند این شرایط کمک کرده که زائران ورودی این پایانه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

وی افزود: زائران با توجه به اقدامات و امکانات در پایانه منذریه و هم در مرز خسروی رضایت خوبی دارند این نشانگر این است که در سال آینده با ورودی بیشتری از این پایانه به سمت کربلا مواجه خواهیم شد و ان‌شاءالله خودمان را مهیا کنیم.

سپهری خاطرنشان کرد: آمار تردد هم به‌گونه‌ای است که تقریباً روز گذشته ورودی و خروجی برابر شده و عزیزان زائر هم خوب مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد: بحث برگشت از عراق و این ورود بالای زائر از عراق به سمت ایران اتفاق بسیار خوبی است که ترافیک در جاده‌های کشور را مدیریت می‌کند و این باعث خواهد شد عزیزان زائر در روزهای پایانی اربعین مواجه با ترافیک سنگین مواجه نشوند.

وی افزود: تاکنون آمار خروجی قریب به ۴۰۵ هزار نفر از این پایانه به سمت عتبات عالیات بوده و ۱۱۰ هزار نفر هم برگشته‌اند که هر لحظه در حال تغییر است.

سپهری بیان کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه آمار ورود بیشتر می‌شود و از روز شنبه ازدحام ورود به کشور را داریم که عزیزان در حمل و نقل وظیفه دارند خودشان را برای این کار مهم آماده کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از