حالت تاریک
فرمانده بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه:

آیت‌الله مطهری الگویی برای تمام معلمان است

آیت‌الله مطهری الگویی برای تمام معلمان است

فرمانده بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم وسالروز شهادت استاد مطهری گفت: آیت‌الله مطهری الگویی برای تمام معلمان است.

محمدرسول اکبری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ۱۲ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه به نام هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده و این مناسبت از سالروز شهادت استاد مطهری برگرفته شده است که عمر خود را در راه انتقال مفاهیم اسلامی و انسانی صرف کردند و الگویی برای تمام معلمان هستند.

فرمانده بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه گفت: آیت‌الله مرتضی مطهری از اساتید برجسته اخلاقی و تعلیم و تربیت بودند که امام خمینی(ره) نیز توجه ویژه‌ای نسبت به ایشان داشتند و این عالم وارسته در راه پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری را انجام دادند.

اکبری خاطرنشان کرد: شمارمعلمان و فرهنگیان کرمانشاه به ۲۶ هزار نفر می‌رسد که همواره پشتیبانی خود را از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند و برای تعلیم و تربیت نسل آینده کشور از هیچ تلاشی مضایقه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین یکی از وظایف ما در هفته معلم قدردانی از زحمات پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت است زیرا این عزیزان تلاش بسیاری برای رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم انجام داده‌اند.

فرمانده بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه تصریح کرد: معلمان علاوه بر اینکه عرصه تعلیم و تربیت را عهده دار بودند، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نیز حضور داشتند و حتی جامعه فرهنگیان شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

اکبری خاطرنشان کرد: معلمان دیروز در سنگرهای دفاع مقدس حضور داشتند و امروز در سنگر تعلیم و تربیت، ترویج و حفظ ارزش‌های فعالیت دارند و این عزیزان ادامه دهنده مکتب شهدا هستند که با اهدای خون و جان خود انقلاب را حفظ کردند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بسیاری بر حوزه آموزش و پرورش دارند و معلمان را افسران سپاه دانش خطاب می‌کنند و امیدواریم جامعه معلمان و فرهنگیان کشور بتوانند روز به روز در کار و فعالیت خود موفق باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از