حالت تاریک
معاون فرهنگی سپاه ناحیه دالاهو:

اجتماع فرزندان حاج قاسم در دالاهو برگزار می‌شود

اجتماع فرزندان حاج قاسم در دالاهو برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سپاه ناحیه دالاهو گفت: اجتماعی تحت عنوان فرزندان حاج قاسم در شهرستان دالاهو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، فرهان بهرامی‌بنیاد، صبح امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری به‌منظور هماهنگی برنامه‌های هفته بصیرت در دالاهو، با بیان اینکه برنامه‌های دهه بصیرت حول محور میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، دفاع از مردم مظلوم غزه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: برنامه‌هایی که برای سردار سلیمانی در نظر گرفته‌ایم با هشتگ شهیدالقدس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم هر برنامه‌ای که تولید و منتشر می‌شود، با محوریت این سردار شهید باشد، افزود: اجتماعی تحت عنوان فرزندان حاج قاسم در حال برنامه‌ریزی است همچنین ۲ هزار اصله نهال به نیابت شهید سلیمانی در این شهرستان کاشته خواهد شد.

بهرامی‌بنیاد همچنین برگزاری یادواره سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مساجد دالاهو در شب و شام شهادت این شهید را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در مدارس نیز به همین شکل آیین‌هایی برگزار می‌شود و در دانشگاه‌ها هم مجامع تبیینی آرمان فلسطین شهید القدس اجرا خواهدشد.

وی اجلاسیه مادران قهرمان‌پرور و کنگره ملی شعر مقاومت را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: اهدای جهزیه به نوعروسان بی‌بضاعت به نیت حاج قاسم، آزادی زندانیان نیازمند، اهدای بسته‌های معیشتی و برگزاری یادواره‌های شهیدان هم از برنامه‌های تدارک دیده شده به شمار می‌آید.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه دالاهو افزود: تجلیل از ورزشکاران جوان‌مردی که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به مسابقه نشدند و اعزام راویان مکتب شهید سلیمانی به مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

وی از قرائت وصیت‌نامه سردار سلیمانی با صدای خود این شهید با استفاده از هوش مصنوعی خبر داد و افزود: اجرای مسابقه‌های فرهنگی از کتاب‌های مختلف مانند عمو قاسم و عزیز زیبای من که به نام شهید سلیمانی نوشته شده، با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از