حالت تاریک
استاندار کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح‌های فرهنگی در رجب، شعبان و رمضان

اجرای طرح‌های فرهنگی در  رجب، شعبان و رمضان

استاندار کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های ویژه فرهنگی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی روز یکشنبه در دیدار با بانوان قرآنی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید از سرمایه‌های انسانی در استان که بسیار ارزشمند هستند برای بالندگی و شکوفایی بیش از پیش جامعه استفاده کنیم و این سرمایه مهمترین رکن پیشرفت یک جامعه است.

وی با بیان اینکه آیات الهی برای تحرک آفرینی و ایجاد کار و تلاش در جامعه و تکامل و تعالی انسان‌ها نازل شده‌اند، ادامه داد: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری در جامعه امروزی مورد نیاز است بازگشت به قرآن و اهل بیت (ع) است.

مقام عالی استان با بیان اینکه مسائل و مشکلات جامعه توسط نیروی انسانی مومن، انقلابی و پای کار حل خواهد شد، اظهار داشت: امروز همگی وظیفه داریم که با جدیت نسبت به حل مشکلات ورود پیدا کنیم و خود را موظف به انجام یک تکلیف بزرگ یعنی ترویج دین خدا و کمک به آبادانی کشور بدانیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز در دنیا دو نگاه از یک طرف جبهه حق و از طرف دیگر جبهه باطل وجود دارد و ما در این تقابل نمی‌توانیم بیطرف باشیم و در آخرت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

صحرایی با اشاره به برنامه‌های دشمنان و استکبار جهانی برای هجوم و تقابل با اسلام ناب محمدی (ص) گفت: امروز نوجوانان و جوانان ما در تیررس و هجوم شیاطین قرار دارند بنابراین باید با تبیین دین اسلام و آیات الهی در راستای خنثی کردن برنامه‌های دشمنان با آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان اقدام کنیم.

وی بیان داشت: اگر خدای نکرده قرآن در جامعه خودمان مهجور بماند باید برای روز قیامت پاسخ داشته باشیم و همگی وظیفه داریم که برای نجات جامعه از دسیسه‌های شیاطین و استکبار جهانی بیشتر تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه از برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های ویژه فرهنگی در سه ماه رجب، شعبان و رمضان در استان خبر داد و گفت: در این سه ماه فضای استان به عطر کلام الهی معطر خواهد شد و با توجه به اعیاد اهل بیت (ع) در این سه ماه، اقدامات باید در راستای ایجاد شادابی و نشاط در استان باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از