حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

اشراف اطلاعاتی نیروهای حافظ امنیت خنثی‌گر اغتشاشات بود

اشراف اطلاعاتی نیروهای حافظ امنیت خنثی‌گر اغتشاشات بود

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه آنچه رمز موفقیت کنترل اغتشاشات امسال بود، در کنار بصیرت‌افزایی، اشراف اطلاعاتی نیروهای حافظ امنیت بود که شرایط جامعه را مدیریت و راهبری کرد.

غلام‌علی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: امسال بر خلاف سال گذشته با وجود تحرکات بسیار در سایر نقاط کشور، کرمانشاه به عنایت خدا شرایط نسبتا پایدار و کاملا مناسبی داشت، به گونه‌ای که کوچکترین حادثه ناگواری رخ نداده و نیروهای خدوم امنیتی به زحمت نیفتادند، البته رصدهای اطلاعاتی و شناسایی سرشبکه‌های معاند و کنترل اوضاع اجتماعی توسط این عزیزان قابل تقدیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های گذشته شاهد ویرانی‌ها، خسارت‌ها و ایجاد تنش‌هایی بودیم که آرامش عمومی را با مخاطره مواجه می‌کرد.

یاربیگی خاطرنشان کرد: اینجا دیار شیرزنان و دلاورمردانی است که در طلیعه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، افتخارآفرینی کردند، این پیشینه معنوی و اعتقادی زمینه‌ساز ایجاد نسلی پویا، هوشمند و بصیر است.

وی افزود: جوانان این مرز و بوم با تمام توان در همه صحنه‌های دفاع از ایران اسلامی ایستاده‌اند، همین جوانان با مشخص شدن نقشه‌های شوم دشمنان، از اندیشه‌های فاسد ضد انقلاب دوری کرده و به دامان ملت بازگشتند.

یاربیگی اذعان کرد: همه استکبار کمر به حذف ایدئولوژی اسلام ناب محمدی در ایران بسته بودند، اسلامی که قرار است به فضل الهی الگوی ملت‌های آزادی‌خواه شود.

وی افزود: در همه نا آرامی‌ها و آشوب‌ها دست بیگانگان به خوبی قابل مشاهده است اما در اغتشاشات سال گذشته تاکنون همه سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی و همه گروهک‌های بومی، غیر بومی و سلطنت‌طلب و همه جبهه کفر متحد بودند و در این میان دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نیروی مقاومت بسیج با تمام توانای کار بودند.

به گفته یاربیگی آنچه رمز موفقیت کنترل اغتشاشات امسال بود، در کنار بصیرت‌افزایی، اشراف اطلاعاتی نیروهای حافظ امنیت بود که شرایط جامعه را مدیریت و راهبری کرد.

وی افزود: با نگاهی به همه انقلاب‌های رنگین دنیا به دو مورد مهم خواهیم رسید، اول آنکه حضور مستقیم و غیر مستقیم استکبار در راه‌اندازی و هدایت آن مشاهده می‌شود و اینکه مردم حلقه گم‌شده در تصمیم‌های حکومتی و نقطه مقابل دولت‌ها قلمداد شده‌اند.

یاربیگی با اشاره به اینکه نقش مردم در آینده همه انقلاب‌ها بسیار مهم، پویا و تعیین‌کننده است، گفت: در راه ایجاد امنیت در ایران اسلامی همه دستگاه‌های متولی امنیت عمومی تلاش کردند، اما بسیج نیروهای مردمی و اراده عمومی جامعه در محکومیت اغتشاشات و دخالت بیگانگان در امور داخلی ستودنی و قابل تقدیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم ذخایر استراتژیک جمهوری اسلامی هستند که با وجود حضور مقتدر آن‌ها، کادرسازی انقلابی و تشکیل جامعه اسلامی را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از