حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

اصناف همواره پشتیبان ولایت بوده‌اند

اصناف همواره پشتیبان ولایت بوده‌اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: بازاریان و اصناف از ابتدای حرکت‌های تاریخی انقلاب اسلامی ایران، همراه ایدئولوژی جمهوری اسلامی و همواره پشتیبان ولایت بوده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، غلام‌علی یاربیگی صبح امروز سه‌شنبه در نشست بصیرتی با حضور بازاریان بسیجی در کرمانشاه، اظهار داشت: ۹ دی روز تجلی بصیرت ایران اسلامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی جاودان شد.

وی افزود: بازاریان و اصناف از ابتدای حرکت‌های تاریخی انقلاب اسلامی ایران، همراه ایدئولوژی جمهوری اسلامی و همواره پشتیبان ولایت بوده‌اند.

یاربیگی گفت: امروز جوانان انقلابی ایران عزیز در مقابل هجمه‌های فرهنگی ایستاده‌اند، جوانانی که مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند و آینده این مرز و بوم در گرو سعادتمندی و شکوفایی استعدادهای آن‌ها است.



لزوم انجام تبیین چهره‌های انقلابی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه نیز با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)   و روز مادر، نقش معنوی ایشان را در تاریخ اسلام بی‌بدیل دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم کماسی از برخی از عالمان دینی یاد کرد و ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری آن‌ها را الگوهای ویژه و با اهمیتی خواند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز رحلت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، حاج قاسم سلیمانی را از شاگردان و دوستداران مکتب ایشان دانست و ابراز امیدواری کرد که در تبیین این چهره‌های انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه بر ضرورت جهاد تبیین تاکید و به فتوای مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کماسی در پایان از اهمیت انتخابات سخن گفت و تلاش برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح را امری با اهمیت و اثرگذار دانست.



اعلام آمادگی بازاریان کرمانشاهی برای حمایت از آرمان‌های نظام

سلیم ساسانی؛ رئیس اتاق اصناف کرمانشاه نیز در این نشست با اعلام آمادگی کامل بازاریان در عرصه‌های مختلف برای حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ابراز کرد: ما بازاریان نیز مانند سایر اقشار مردمی در مقابل تهاجم همه‌جانبه دشمن ایستاده‌ایم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از