حالت تاریک
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه خبر داد:

اطفای حریق سنگین در فروشگاه لوازم ساختمانی کرمانشاه

اطفای حریق سنگین در فروشگاه لوازم ساختمانی کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: حریق سنگین فروشگاه و انبار لوازم ساختمانی در خیابان کوهساری کرمانشاه مهار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ آتش‌پاد رضایی اظهار کرد: شامگاه روز چهارشنبه (دوم خردادماه) در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم بهداشتی و ساختمانی در خیابان کوهساری، ستاد فرماندهی بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: پس از مشاهده گستردگی حریق ۳۵ آتش‌نشان و نجاتگر به همراه ۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفایی و امدادی از پنج ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، حریق در قسمت میانی این انبار به وقوع پیوسته و آتش در حال سرایت به سایر نقاط این مجموعه و همچنین ساختمان‌های کناری بود که آتش نشانان پس از یک ساعت عملیات نفسگیر و طاقت فرسا، ضمن مهار حریق، از سرایت آتش به ساختمان‌های همجوار جلوگیری کردند. 

وی ادامه داد: پس از تلاش پرسنل و مهار حریق، تیم‌های عملیات در جهت جلوگیری از شعله‌ور شدن دوباره حریق، اقدام به جداسازی مواد قابل اشتعال نمودند. 

آتش‌پاد رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از