حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۵ هزار کرمانشاهی به مرقد امام راحل

اعزام ۵ هزار کرمانشاهی به مرقد امام راحل

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه از اعزام ۵ هزار نفر کرمانشاهی به مرقد امام راحل در سالروز رحلت ایشان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلام‌علی یاربیگی ظهر امروز یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمانشاه، اظهار داشت: اعزام زائران راهیان نور به منطقه بازی‌دراز به‌عنوان افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور، اقدامی بسیار خوب بود که چشم جهانیان را خیره کرد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم کرده، افزود: در گذشته به‌طور معمول اعزام‌های راهیان نور به مناطق جنوب انجام می‌شد و اعزام به مناطق غرب کمتر مورد توجه بود. 

یاربیگی گفت: استان کرمانشاه علاوه بر تقدیم شهید، جانبازان و ایثارگران زیادی را تقدیم نظام کرده و سهم زیادی در پیروزی شکوهمند انقلاب داشته است. 

وی با تاکید بر اینکه مردم استان کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی بسیار فعال عمل کرده، عنوان کرد: مردم این استان در ایام مختلف حماسه آفریدند. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های امام راحل برای پیروزی انقلاب، گفت: امام خمینی(ره) به منظور نگهداری انقلاب و دستاوردهای آن بسیار کوشیدند. 

یاربیگی از اعزام ۵ هزار نفر کرمانشاهی به مرقد امام راحل در سالروز رحلت ایشان خبر داد و خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان مسئول کمیته اعزام با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی ساز و کار این اعزام را فراهم خواهد آورد. 

وی با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه همواره ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان داده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از سهمیه ابلاغی زائر از کرمانشاه به مرقد امام راحل اعزام شود. 

یاربیگی با بیان اینکه سال گذشته ۶ هزار نفر از استان کرمانشاه به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند، گفت: امسال بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران کرمانشاهی به حرم بنیان‌گذار کبیر انقلاب در نظر گرفته شده است. 

وی با برشمردن آمار خدمات‌رسانی بسیج ناحیه کرمانشاه، به پرداخت یک‌هزار و ۸۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۶۸ میلیارد تومان طی سال گذشته اشاره کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از