حالت تاریک
نماینده ولی فقیه سپاه نبی اکرم(ص):

حضرت زهرا(س) الگویی مثال‌آور برای زنان است

حضرت زهرا(س) الگویی مثال‌آور برای زنان است

نماینده ولی فقیه سپاه نبی اکرم(ص) با اشاره به منزلت زن در قرآن و روایات، حضرت زهرا(س) را الگویی مثال‌آور برای زنان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ماموستا محمد محمودی صبح امروز چهارشنبه در‍ مراسم گرامیداشت روز زن در شهرستان روانسر، اظهار داشت: امروز ۲۰جمادی‌الثانی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (رض) است.

وی افزود: این بانوی بزرگوار که سیدةالنساء‌العالمین است، دختر حضرت پیامبر اسلام (ص) و حضرت خدیجه کبری (رض) است و امروز به یاد آن بانوی بزرگوار، به نام روز زن نام‌گذاری شده است.

ماموستا محمودی خاطرنشان کرد: مقام زن و به‌ویژه جایگاه مادری بر کسی پوشیده نیست و زحمات و از خود گذشتگی مادران در قبال فرزند حتی از زمانی که وی را در وجودش رشد می‌دهد و پس از آن که در تمام مراحل زندگی نقش بسیار مهم و ارزشمند خود را ایفا می‌کند بر همه آشکار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان در این مراسم به منزلت زن در قرآن و روایات اشاره کرد و حضرت زهرا (س) را الگوی مثال‌آور برای زنان دانست.

نماینده ولی فقیه سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین با تشبیه حضرت زهرا (س) به سوره قدر، تأکید کرد که نسل ایشان منشأ خیر و برکت است.

در پایان مراسم از کارمندان زن و مادران معزز شهدا تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از