حالت تاریک
فرماندار قصرشیرین:

امکانات ادارات برای برگزاری انتخاباتی سالم به‌کارگیری شود

امکانات ادارات برای برگزاری انتخاباتی سالم به‌کارگیری شود

فرماندار قصرشیرین گفت: تمام امکانات ادارات با تمام توان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به‌کارگرفته شود و در این خصوص مدیران وظیفه دارند همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمد نجفی صبح روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین، اظهار داشت: چهار اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است که این موارد باید در انتخابات سرلوحه تمام مجریان و ناظران برگزاری این رویداد مهم سیاسی باشد.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: دشمن در پی تزریق ناامیدی در بین جامعه است و با تمام ابزارها و توان رسانه‌ای خود می‌خواهد میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد از این رو ما همه وظیفه داریم تلاش کنیم که مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کنیم.

نجفی همچنین خطاب به مدیران ادارات، گفت: حضور مدیران انتخابات در جلسه‌های انتخاباتی کاندیداها ممنوع است و هیچ مدیری حق تبلیغ برای هیچ یک از کاندیداها را ندارد بلکه باید اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: تمام امکانات ادارات با تمام توان باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به‌کارگرفته شود و در این خصوص مدیران وظیفه دارند همکاری لازم را با ستاد انتخابات داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر بزرگداشت پرشور مراسم سالگرد حماسه بزرگ نهم دی‌ماه، بیان کرد: در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ عده‌ای که خود را در دل نظام جای داده بودند و در سفره انقلاب به نوایی رسیده بودند به دشمنی با اصل نظام و ولایت فقیه برخاستند که این فتنه با بصیرت مردم خنثی شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از آن جریانات به عنوان فتنه یاد کردند زیرا توسط عده‌ای فریب‌خورده و فتنه‌گر خسارت‌های زیادی به بیت‌المال وارد و کشور به آشوب کشیده شد.

نجفی گفت: در نهم دی‌ماه مردم با اطاعت از ولایت فقیه با خلق حماسه‌ای به یادماندنی و بزرگ بار دیگر اعلام کردند که بصیرانه حافظ خون شهدا و موجودیت نظام هستند و فتنه‌گران جایی در بین مردم ندارند.

وی ادامه داد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدا است و هرکسی بنای دشمنی با این نظام مقدس را داشته باشد خود گرفتار خواهد شد و آبرویش می‌رود.

نجفی در ادامه با تسلیت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را پای انقلاب و مبارزه با دشمن گذاشت و خداوند مزد زحماتش را با شهادت داد و البته خداوند نیز به برکت نفس شهدایی همچون حاج قاسم، انقلاب و نظام را از جمیع بلایا و بحران‌ها به سلامت عبور داده است.

وی همچنین با اشاره به سالگرد ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر، بیان کرد: حضرت زهرا (س) سرور زنان دو عالم است که جهان خلقت بسته به وجود مبارک ایشان است و همه باید تلاش کنیم که در زندگی از این بانوی مکرم (س) و سیره نیکوی ایشان بهره بگیریم چون مشکل امروز جهان اسلام، بریدن از اهل بیت (ع) است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از