حالت تاریک
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس مطرح کرد:

اولویت‌دادن به تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه

اولویت‌دادن به تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه که در بودجه نیز عنوان شده باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا امروز پنجشنبه  جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور، با حضور معاون اجرای رئیس‌جمهور،   اظهار داشت: انتظار مدیران این است که اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه که در بودجه نیز عنوان شده با اولویت تخصیص یابد درحالی که اکنون شاهد این موضوع نیستیم.

وی افزود: بخشی از تعهدات خارج از توان بانک‌ها است و بخشی هم به قصور آن‌ها مربوط می‌شود برهمین اساس باید دولت و بانک‌ها از ابتدا یا تعهدات را نپذیرند یا آن را کامل انجام دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه اعلام شد که ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص می‌یابد درحالی که این امر محقق نشد و افکار عمومی آن را نمی‌پذیرند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا با گلایه از نحوه تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه، اذعان کرد: هفته گذشته حتی نتوانستیم پنج میلیارد تومان برای پرداخت حقوق پیمانکار پروژه راه سنقر به بیستون تامین کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از