حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ساز می‌شوند

ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ساز می‌شوند

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند از حماسه‌سازی ایرانیان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشورمان متأسفانه شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام هستیم که پس از طی مراحل احراز صلاحیت ۶ کاندیدا در میدان رقابت حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی‌ اکرم(ص) اتان کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات تکلیف و وظیفه قانونی و شرعی هر ایرانی است و امام خمینی(ره) عدم شرکت در این رویداد ملی را گناه کبیره دانستند.

جلیلیان تصریح کرد: اگر مردم کشورمان خواهان ایران سربلند، مقتدر و با صلابت هستند باید عرصه مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی حضور پر شوری داشته باشند زیرا امنیت کشور وابسته به پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم همواره در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و با حضور خود در رویدادهای مختلف ملی دشمن را از دست‌یافتن به نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشته‌اند.‌نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: مقام معظم رهبری از شهید رئیسی به عنوان فردی مجاهد، تلاش‌گر، عالم و دارای روحیه خستگی‌ناپذیری یاد کردند و آحاد جامعه نیز باید به دنبال انتخاب اصلح برای ادامه راه شهید جمهور باشند و حماسه تشییع میلیونی این شهدا را تکمیل کنند.

جلیلیان عنوان کرد: شهید رئیسی با روحیه خدمتگزاری و اولویت حل مشکلات مردم در میدان مدیریت اجرایی کشور حاضر شد و در کنار آن مذاکرات را با روحیه عزتمندانه دنبال کرد و روابط خارجی کشورمان را با سایر کشورها ارتقا داد.

وی با اشاره به اینکه مشار‌کت حداکثری و انتخاب اصلح در اولویت کشور است، افزود: مردم ایران روز هشتم تیرماه در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور خواهند داشت و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و همچنین نشان می‌دهند خط قرمز آنها مرزبندی با دشمنان و فتنه‌گران است و پیرو ولایت فقیه هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از