حالت تاریک
امام جمعه هرسین مطرح کرد:

به‌رخ‌کشیدن قدرت اطلاعاتی ایران در اقدام اخیر سپاه

به‌رخ‌کشیدن قدرت اطلاعاتی ایران در اقدام اخیر سپاه

امام جمعه هرسین گفت: مردم تاخیر در انتقام به دلیل یک رصد اطلاعاتی دقیق بود که فرماندهان دشمن در یک مکان جمع شوند و بعد آن‌ها را هدف قرار دهند و در این موضوع در کنار قدرت نظامی، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ما را به رخ کشید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین، اظهار داشت: در ماه رجب، لیلةالرغائب قرار دارد که شب آرزوها است همچنین در این ماه دعا، استغفار و شب‌زنده‌داری بسیار توصیه شده است و جا دارد از آن به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان هرسین گفت: یکی از زمان‌های بسیار مناسب که خداوند نگاه ویژه‌ای به آن دارد، ماه رجب است، این ماه یکی از چهار ماه حرام است به این معنا که اعراب جاهلی هم قبل از اسلام احترام ویژه‌ای برای آن قائل بودند و جنگ و خون‌ریزی را در آن حرام دانسته‌اند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در این ماه از استغفارکنندگان باشیم و توصیه می‌شود همچنان که اعتکاف را درپیش داریم جوانان عزیز در این ایام بهره لازم را ببرند.

خطیب جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری، گفت: معظم‌له در این دیدار به موضوعات کلیدی و مهمی از قبیل فیوضات ماه رجب، نقش مهم مردم و اثرگذاری و حضور آن‌ها در تصمیم گیری‌های کلان، نماز جمعه و سختی آن، انتخابات و شرکت مردم در آن به عنوان یک حق برای آن‌ها، حوادث یمن و غزه و اذعان داشتن دنیا به مظلومیت و پیروز بودن آن‌ها و غیور بودن ملت یمن و نترسیدن از آمریکا اشاره داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: جا دارد از دلاورمردان سپاه تقدیر کنیم که غیرتمندانه مقرهای گروهک‌های تروریستی اعم از داعش، جندالشیطان، جیش‌الظلم و موساد را با موشک مورد اصابت قرار دادند و پاسخی محکم به همه کسانی دادند که چشم طمع به این کشور دوخته بودند و ما نیز بازوی توانمند نیروهای عزیز سپاه را می‌بوسیم.

امام جمعه هرسین افزود: در روزهای گذشته شاهد حوادثی در منطقه بودیم که از طرفی باعث خوشحالی نیروهای انقلابی و از سوی دیگر موجب شد عده‌ای در داخل کینه‌توزی‌ها و لجاجت‌ها را نشان دهند و عده‌ای هم در خارج به این جریانات امیدوار شوند.

وی تصریح کرد: انهدام مقرهای داعش و موساد این پیام را به‌دنبال داشت که این دو برای ما یکی هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند، علی‌رغم درخواست انتقام فوری از سوی مردم تاخیر در انتقام به دلیل یک رصد اطلاعاتی دقیق بود که فرماندهان دشمن در یک مکان جمع شوند و بعد آن‌ها را هدف قرار دهند و در این موضوع در کنار قدرت نظامی، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ما را به رخ کشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: به‌کار بردن موشک‌هایی با برد یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر نشان‌دهنده این موضوع بود و این پیام را به دشمن داشت که جمهوری اسلامی ایران توان این را دارد که با این مسافت رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند و این پیام اقتدار ما بود.

امام جمعه هرسین افزود: نکته بعدی این بود که هیچ کجای دنیا برای تروریست‌ها امن نیست و دوران بزن در رو تمام شده است و ضمن احترام به تمامیت ارضی کشورها ما بر سر امنیت کشور با کسی تعارف نداریم.

وی خاطرنشان کرد: نکته بعدی اینکه دشمنان درس عبرتی بگیرند و کشورهایی که بخواهند خوش‌رقصی کنند و با دشمن همراهی و فضای کشور را نا امن کنند با این اقدامات مواجه خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به حمله به مقر تروریست‌ها در پاکستان و واکنش این کشور به این اقدام، اظهار داشت: این موضوع باعث جوسازی برخی از افراد شد، در واقع اقدام پاکستان را نباید یک حمله نظامی قلمداد کرد، ما تروریست‌ها را در داخل این کشور هدف قرار دادیم و آن‌ها هم تروریست‌ها را در داخل کشور ما زدند این یک فرصت برای دو کشور است، مسئولان نظامی ما عنوان کردند که در تأمین امنیت کشور با کسی تعارف نداریم.

امام جمعه هرسین افزود: سالیان سال خاک پاکستان نقطه امنی برای تروریست‌ها بوده است و این فرصت مناسبی برای برچیده شدن بساط تروریست‌ها از منطقه است در حالی که نباید اوضاع به‌گونه‌ای باشد که خاک کشورها محل امنی برای تروریست‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که سابقه سیاه آن‌ها را در فتنه گذشته دیدیم و شما که دم از کشورخواهی می‌زنید و دلسوز ایران می‌دانید چه شد که در کنار تجزیه‌طلبان قرار گرفتید،  اگر دلسوز کودکان و زنان هستید چرا در حوادث غزه و کرمان پیام ندادید، این نشان‌دهنده نفاق و فرصت طلبی شماست که هم‌سو با رسانه‌های دشمن قدم بر می‌دارید، ما هم صدا شدن شما را با دشمنان  قسم‌خورده این نظام فراموش نمی‌کنیم.



انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از