حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

با ترور نابودی رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد

با ترور نابودی رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر دست به ترور سران مقاومت بزند یا نزند و یا به جنایات خود در غزه و فلسطین ادامه بدهد یا ندهد، قطعا نابود خواهد شد و این شهدا گواه این حقیقت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری شامگاه دوشنبه در مراسم محفل بزرگ قرآنی و مراسم وداع با پیکر شهید مدافع نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاهحرم سردار حجت‌الله امیدوار (حاج صادق) که در مسجدالنبی(ص) شهر کرمانشاه با حضور آحاد مردم و خانواده معظم شهید برگزار شد، اظهار کرد: امشب آیات نورانی از استاد شاکرنژاد تلاوت شد که جا دارد در شب‌های ماه رجب چنین مجالس تلاوت قرآنی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: همچنین امشب مجلس وداع با پیکر شهیدی است که عمر خود را صرف جهاد در راه خداوند متعال و اسلام کرد.

وی تصریح کرد: شهید امیدوار که از یاران نزدیک شهید سلیمانی بود و سال‌های پس از شهادت سردار سلیمانی برای یاران نزدیک ایشان سخت گذشت زیرا این افراد عاشق شهادت هستند.

غفوری بیان کرد: مقام و جایگاه شهید چنان بالاست که به غیر از خداوند نمی‌تواند این جایگاه را تبیین کند و در قرآن کریم آیات متعددی مقام شهید را ذکر کرده تا انسان‌ها بتوانند آن را درک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مقامی که شهید به آن دست پیدا می‌کند، مقام قرب الهی است و انسان با دست یافتن به این مقام به جایگاه وجه الله دست پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: انسان هنگامی که به مقام شهادت می‌رسد سراسر نور می‌شود و ناخالصی در آن وجود ندارد و شهید از تمام تعلقات به مادیات خالص می‌شود و به کمال می‌رسد.

غفوری با تاکید بر اینکه راه و مسیر شهدا ادامه دارد، عنوان کرد: با شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم قسم و سوگند یاد می‌کنیم که برای تحقق اهداف شما لحظه‌ای از پا نخواهیم نشست.

وی اضافه کرد: اسرائیل بداند اگر دست به ترور سران مقاومت بزند یا نزند و یا به جنایات خود در غزه و فلسطین ادامه بدهد یا ندهد، قطعا نابود خواهد شد و این شهدا گواه این حقیقت هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از