حالت تاریک
کارشناس مسائل سیاسی:

مذاکرات راه‌ حل مشکلات کشور نیست

مذاکرات راه‌ حل مشکلات کشور نیست

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سیاست خارجی در دولت آینده باید مبتنی بر اقتدار باشد، گفت: مذاکرات راه‌ حل مشکلات کشور نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شجاعی صبح امروز چهارشنبه در اجتماع بسیجیان استان کرمانشاه با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: غدیر بزرگترین حادثه سیاسی و اجتماعی است که در زمان حیات پیامبر اکرم(ص) عده‌ای سعی کردند آن را از ذهن مردم پاک کرده و به فراموشی بسپارند اما پس از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال فرزندان غدیر در جبهه مقاومت یمن و لبنان در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در حال تجربه سخت‌ترین شرایط خود است به‌نحوی که پس از گذشت ۲۵۰ روز از عملیات طوفان الاقصی تمام معادلات را بهم‌ریخته می‌بیند و شرایط سخت داخلی و خارجی را متحمل شده و دانشجویان اروپایی و آمریکایی نیز پیام مقام معظم رهبری را در دانشگاه‌ها توزیع می‌کنند و هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی شکسته شده است.

شجاعی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی در اردیبهشت‌ماه و برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی(ره) فرمودند دلم به حال رئیسی سوخت زیرا بیشترین تهمت‌ها را به ایشان زدند و هم‌اکنون نیز سعی دارند دستاوردهای دولت سیزدهم را زیر سئوال ببرند.

وی ادامه داد: دولت گذشته در زمان مدیریت اجرایی کشور شرایط بسیار بدی را در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی برای کشور رقم زد اما نمایندگان آنها که اکنون در حال فعالیت تبلیغاتی هستند آن‌چنان مطرح می‌کنند که مشکلی وجود نداشته و سياست‌ها و عملکرد شهید جمهور را زیر سئوال می‌برند و تنها برنامه این جریان ارتباط و مذاکره با آمریکا است در صورتی که با اتخاذ سیاست درست توسط آیت‌الله رئیسی ارتباط کشورمان طی این سه سال با سایر کشورها بهبود و ارتقا یافت.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: شهید رئیسی در دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت همواره ثابت‌قدم بودند و در عملیات وعده صادق به‌صورت کامل از آن حمایت کردند که موشک‌ها و پهپادهای سپاه به عمق خاک رژیم صهیونیستی شلیک شدند و استکبار جهانی نتوانست پاسخی به ایران بدهد اما در پاسخ به ترور شهید سلیمانی و حمله به عین الاسد چنین موضوعی وجود نداشت.

شجاعی افزود: شهید رئیسی فرهنگ خدمت به مردم را در دوران مدیریت سه ساله خود احیا و زنده کرد و علاوه بر رسیدگی به امور مردم روزهای جمعه را به سفرهای استانی اختصاص دادند و جریان خدمت را شکل دادند و مدیران را به دورترین نقاط کشور برای گره‌گشایی از مشکلات مردم بردند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی همواره به قانون پایبند بود و آن را لازم‌الاجرا می‌دانست، اضافه کرد: در تبلیغات انتخاباتی برخی ککاندیداها ریاست‌جمهوری به‌صورت شفاف اعلام می‌کنند که برخی قوانین مثل سند هفتم توسعه را اجرا نخواهند کرد و باید این افراد بدانند قانون فصل‌الخطاب است و مردم نیز باید ملاک‌های انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهند.

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه شهید رئیسی جریان خدمت با مردم را احیا کرد، افزود: کارشناسان و مشاوران برخی کاندیداها نیز مانند داوطلبان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که نشان‌دهنده ادامه راه گذشته است زیرا در گذشته رئیس‌جمهوری حضور داشت که از اتاق کار خود خارج نمی‌شد و به کار جهادی و میدانی اعتقاد نداشت.

شجاعی عنوان کرد: متأسفانه در تبلیغات انتخاباتی بار دیگر برخی کاندیدها در حال گره‌زدن معیشت مردم به مذاکره و ارتباط با غرب هستند اما باید بدانیم رئیس‌جمهور آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد تا بتوانیم مشکلات کشور را با تکیه بر توان داخل و ارتباط عزت‌مند با کشورهای جهان حل کنیم.

وی اذعان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم مذاکره با غرب در اولویت قرار گرفت و اقتصاد کشور وابسته به ارتباط با کشورهای اروپایی و آمریکایی شد و پس از شکست مذاکرات به صراحت اعلام کردند کاری نمی‌توان کرد و کشور را با انبوه مشکلات اقتصادی مواجه کردند و در مناظرات نیز از هیچ تهمتی علیه شهید رئیسی خودداری نکردند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت شهید رئیسی بر اساس سیاست‌های انقلاب اسلامی روابط کشورمان را با کشورهای خارجی ارتقا داد و توانست سطح تبادلات اقتصادی و تجاری کشور را بهبود ببخشد و در مجامع بین‌المللی سیاست‌های جبهه مقاومت را تبیین کند.

شجاعی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در میدان حضور پر شور و مشارکت حداکثری را داشته باشند و ملاک‌های انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهند زیرا تکرار اشتباهات گذشته به ضرر کشور و مردم است و راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با اخلاص و تقوای خود در میدان خدمت به مردم حاضر شدند و در مدت سه سال مدیریت خود و کار جهادی در قلب مردم جایگاه خاص خود را یافتند و پس از شهادت نیز توسط اقشار مختلف مردم به رئيس‌جمهور ماندگار کشور تبدیل شدند و کشور باید به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از