حالت تاریک
معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

برای برگزاری انتخابات آماده‌ایم

برای برگزاری انتخابات آماده‌ایم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: برای برگزاری انتخابات دستی و الکترونیک آمادگی کامل داریم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در جمع مسئولان اظهار داشت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در شرایط خاص اندیشیده شده است و مسئولان وظیفه دارند طی مدت ۵۰ روز انتخابات را برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس تاریخ اعلام شده، هشتم تیرماه انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد تا مردم فرد منتخب خود را انتخاب کنند.

شعبانی بیان کرد: طی فرصت محدود پیش‌رو جلسات ستاد انتخابات استان کرمانشاه تشکیل خواهد شد و تغییری را در اعضای ستاد انتخابات نخواهیم داشت و فرآیند ثبت‌نام کاندیدها نیز از هشتم تا دهم تیرماه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهادت سید شهیدان خدمت، شهید سید ابراهیم رئیسی قطعاً موجب همدلی و وحدت بیشتر ملت ایران خواهد شد و مردم حضوری پُر شور و آگاهانه در انتخابات ریاست‌جمهوری خواهند داشت تا انقلاب اسلامی به راه خود ادامه دهد و مدیریت کشور بدون هیچ‌گونه مشکلی ادامه‌دار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: شهید آیت‌الله رئیسی طی سه سال ریاست‌جمهوری خود توانستند اقدامات مهم و تأثیرگذاری را داشته باشند و با شهادت به جایگاه بی‌بدیل خود دست یافتند و باید دانست شهید رئیسی سياست‌مدار بودند اما هیچگاه سیاست بازی نکردند.

شعبانی عنوان کرد: شهید سید ابراهیم رئیسی همواره ریاست‌جمهوری را فرصتی برای خدمت به مردم تلقی کردند و صادقانه و مخلصانه برای کشور و مردم گام برداشتند و توانستند قلب‌های مردم را تسخیر کنند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم، تأکید کرد: در صورت تصمیم وزارت کشور و هیأت نظارت برای برگزاری دستی یا الکترونیک انتخابات ریاست‌جمهوری جمهوری آمادگی داریم و زیرساخت لازم در این زمینه وجود دارد و رأی مردم فرد اصلح را مشخص خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی شخصیتی ملی و بین‌المللی هستند و مردم در انتخابات آتی بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه شهدای دولت تجدید بیعت خواهند کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از