حالت تاریک
فرماندار پاوه مطرح کرد:

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت

فرماندار پاوه گفت: پلیس ایران دارای اقتدار است و با قاطعیت با ستیزگران و اخلال‌گران نظم و امنیت برخورد می‌کند.

علیرضا حیدری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی که به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد انتطامی پاوه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه خطیر برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد و اقدامات شجاعانه و دلیرانه خدوم، سبب شده که دشمنان نتوانند کوچکترین تجاوزی به کشور ما داشته باشند.

وی افزود: نیروی انتظامی با تقدیم شهدا، موجب امنیت و آسایش شده و ثابت کرده هیچ‌گاه در مقابل مردم قرار نگرفته بلکه در کنار مردم با مهربانی برخورد کرده و همواره درصدد تأمین امنیت و آسایش مردم برآمده است.

 حیدری تصریح داشت: نیروی انتظامی در طراز جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورها تفاوتهایی دارد و وجه تمایز پلیس کشور ایران با پلیس کشورهای دیگر ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه به‌عنوان فرماندهی کل قوا است.

وی با بیان اینکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب شهدا و بسیجیان است، گفت: نیروی انتظامی شهدایی را برای حفظ امنیت تقدیم کرده است.

 فرماندار پاوه اذعان کرد: التزام عملی به اسلام و فرهنگ ناب محمدی، قانون‌مداری و رعایت اخلاق و حقوق شهروندی از دیگر وجه تمایزهای نیروی انتظامی ایران با پلیس سایر ملل است.

 حیدری با بیان اینکه مردم‌داری وجه تمایز مهم پلیس ایران است، گفت: آمریکا که خود را سردمدار حقوق بشر می‌داند بدون هیچ پرسش و پاسخی در مقابل مردم قرار می‌گیرد اما پلیس ما با مردم‌داری درصدد بر برقراری امنیت است.

 وی افزود: داشتن رأفت اسلامی و مهربانی از خصوصیات و ویژگی‌های دیگر پلیس ما است که این یک افتخار بزرگی محسوب می‌شود و مهمتر از آن پلیس ما دارای اقتدار است و با قاطعیت در مقابل ستیز گران و اخلال‌گران نظم و امنیت برخورد می‌کند و اجازه تجاوز و نگاه متجاوزانه را نخواهد داد.

فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته پلیس اقتدار خود را خوب نشان داد و ثابت کرد که سلامت جامعه مهم است.


حیدری ادامه داد: عملکرد پلیس در سال گذشته بی‌نظیر و قابل تقدیر بود و نشان داد پلیس تکیه‌گاه بسیار خوبی برای امنیت مردم است و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی گفت: بنا به تعبیر رهبر انقلاب، نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل‌الله هستند و این مدال افتخاری بر سینه این عزیزان است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از