حالت تاریک
مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

برگزاری رویدادهای فرهنگی در کرمانشاه رونق می‌گیرد

برگزاری رویدادهای فرهنگی در کرمانشاه رونق می‌گیرد

مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه در جشنواره‌های هنری فجر امسال تلاش شد شهرستان‌های استان مورد توجه قرار گیرد، گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی در کرمانشاه رونق می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پوریا جلالی عصر جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در استان کرمانشاه که در تالار انتظار برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره‌های فرهنگی و هنری فجر در استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در جشنواره‌های هنری فجر امسال تلاش شد شهرستان‌های استان مورد توجه قرار گیرد که سه شهر میزبان شهرستان‌های غرب، شرق و شمال استان کرمانشاه بودند.

جلالی بیان کرد: نباید اجازه دهیم برگزاری رویدادهای فرهنگی محدود به جشنواره‌های فرهنگی فجر شود که سالانه به اجرا در می‌آید بلکه باید هر روز شاهد رخدادهای فرهنگی در استان باشیم.

وی ادامه داد: اولین بار رویدادهای فرهنگی خیابانی را در کرمانشاه آغاز کردیم که می‌توان به رویداد نقاشی و کاریکاتور زنده در خیابان‌های کرمانشاه اشاره کرد و این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در معابر عمومی موسیقی زنده را احیا کردیم و در روزهای آینده نیز مجدد اجرای ارکستر خیابانی را خواهیم داشت و پذیرای گروه‌های موسیقی برای اجرای مختلف خواهیم بود.

جلالی خاطرنشان کرد: اجرای تئاتر صحنه‌ای نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت روزانه آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد و در موضوع برگزاری کنسرت‌ها نیز این رویدادها با استقبال مردم مواجه شده که نیازمند مشارکت و حضور بیشتر مردم در رویدادهای فرهنگی هستیم.

وی عنوان کرد: دبیر موسیقی نواحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول مساعد برای برگزاری ۲ رویداد موسیقی محلی را در کرمانشاه داده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از