حالت تاریک
مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت‌نبی‌اکرم(ص) خبر داد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمانشاه

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمانشاه

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تشریح ویژه برنامه‌های هفته مقاومت، گفت: برنامه محوری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه روز پنج‌شنبه در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار خواهد شد.

نوروز اکبری در گفتگو خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»، با اشاره به نامگذاری 13 تا ۱۸ دی بنام هفته مقاومت گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد برنامه‌ها و رویدادهای مختلف برای بزرگداشت یاد و نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خواهیم بود.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: برنامه محوری سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه ساعت ۸:۳۰ صبح پنج‌شنبه در حسینیه ثارالله با حضور سخنران کشوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به بحث مجامع تبینی در دفاع از فلسطین و شهدای قدس ویژه برنامه‌های کرسی آزاداندیشی با موضوع استکبارستیزی توسط دانشگاه‌های استان به همت بسیج اساتید و دانشجویی مد نظر قرار خواهد گرفت.

اکبری خاطرنشان کرد: کتاب‌خوانی مدرسه درس‌آموز به یاد حاج قاسم و همرزمانش در دستور کار بسیج دانش‌آموزی است.
این مسئول تصریح کرد: اعزام راویانی به مدارس در تبیین مکتب حاج قاسم و همچنین پویش مجازی نسل طوفان در دستور کار بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان است.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با همکاری بسیج سازندگی و جامعه زنان برنامه هم‌عهدی سبز با کاشت نهال انجام خواهد شد.

اکبری ادامه داد: پویش نذرخون از برنامه‌های خاص و تخصصی است که ویژه همه اقشار بسیج است که به یاد شهدای مقاومت و حاج قاسم عزیز انجام می‌شود.
وی گفت: پویش نذر سلیمانی‌ها و نگین سلیمانی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در دستور کار بسیج محلات و اصناف قرار دارد.

اکبری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این هفته با توجه به تقارن آن با روز زن و ولادت حضرت فاطمه(س) آزادی زنان زندانی معسر است که توسط بسیج جامعه زنان و حقوقدانان در کانون اصلاح و تربیت اتفاق خواهد افتاد.

وی در تشریح سایر برنامه های هفته مقاومت گفت: در این هفته برنامه اعزام به تربت پاک حاج قاسم در استان کرمان که ویژه همه اقشار بسیج خصوصا فرهنگیان است.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) در ادامه تشریح برنامه‌های هفته مقاومت از برگزاری همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد.

وی تصریح کرد: عناوین مطرح شده تنها بخشی از اقدامات استان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی است و طبیعتاً برنامه‌های مختلفی توسط گروه‌های مردمی در بخش‌ها و روستاهای استان تدارک دیده شده که امیدواریم این برنامه‌ها یک گام بزرگ برای تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از