حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

برگزاری یادواره شهدا جهاد تبیین است

برگزاری یادواره شهدا جهاد تبیین است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: با توجه به کارشکنی‌های دشمن و شبیخون و تهاجم فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، جهاد تبیین در برابر توطئه نظام استکبار است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سعید بهشتی‌راد صبح امروز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای سنقر و کلیایی، اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تمام دشمنان اسلام و نظام را ناامید و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد. 

وی افزود: با توجه به کارشکنی‌های دشمن و شبیخون و تهاجم فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، جهاد تبیین در برابر توطئه نظام استکبار است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تاکید بر الگوبرداری از شهدا، خاطرنشان کرد: الگو گرفتن از شهدا موجب پیروزی ما بر جبهه دشمن شد و حفظ این فرهنگ و راهبرد بر همه ما واجب است. 

وی گفت: جنگ امروز جهان اسلام و مقاومت با کفار و استکبار برگرفته از الگو واقعه عاشورا است و مردم دنیا امروز شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. 

بهشتی‌راد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قبل از عملیات طوفان الاقصی سعی در عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی داشته است، ابراز داشت: عملیات شجاعانه طوفان الاقصی توسط حماس نقشه‌های رژیم صهیونیستی را خنثی کرد. 

وی شهادت اسماعیل هنیه توسط دشمن را نشان از استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی برشمرد و عنوان کرد: مهمان عزیز ما شهید اسماعیل هنیه توسط خبیث‌ترین رژیم به شهادت رسید که به مدد الهی نابودی این رژیم را تسریع خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از