حالت تاریک
مسئول جامعه زنان ناحیه عشایری استان کرمانشاه:

بسیج در عصر حاضر انقلابی‌ترین نهاد بشری است

بسیج در عصر حاضر انقلابی‌ترین نهاد بشری است

مسئول جامعه زنان ناحیه عشایری استان کرمانشاه، بسیج را در عصر حاضر انقلابی‌ترین نهاد بشری خواند.

فرخنده امیری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: بسیج در عصر حاضر انقلابی‌ترین نهاد بشری است که برای حضور و ظهور منجی عالم بشریت تلاش می‌کنددر واقعا بسیج شجره طیبه‌ای است که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان راه خدا از اول تا اخر امضا کرده‌اند.

 

مسئول جامعه زنان ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: بسیج به معنای حضور همه جانبه، داوطلبانه، خدا پسندانه، عاشقانه و خالصانه است و تاریخ بسیج در صحنه‌های ایثار و مجاهدت با خلقت آدم ابو‌البشر نوشته شد.

 

امیری خاطرنشان کرد: از همان بدو خلقت انسان، شیطان که مظهر تمام پلیدی‌ها و پلشتی‌ها است با روحیه کفر، شرک، نفاق، التقاط و استکبار خود در برابر فرمایش باری‌تعالی ایستاد و امر خالق را تسلیم نشد پس خداوند عزیز و عظیم، وی را از درگاهش راند. 

 

امیری گفت: بسیجی کسی است که در برابر پلیدی‌ها می ایستد و با پلشتی‌ها مبارزه می‌کند و خداوند که خالق بسیجی است  خصلت کفرستیزی، جهاد خالصانه، ایستادگی و مقاومت در برابر هر موجود شیطان‌صفت را به بسیجی آموخته است.

 

وی افزود: در زمان پیامبر عظیم‌الشان اسلام، اولین فرمانده پایگاه رسمی، تلاشگر و دلسوز انقلاب حضرت آدم که کادرسازی و عنصر پروری کرد، شخص شخیص پیامبر اکرم(ص) بود که ابتدا از خاندانش دعوت را آغاز و سپس مردم را برای لبیک به ندای پرودگار جذب کرد.

 

امیری، اهم برنامه‌های این ناحیه به  مناسبت هفته بسیج را شامل یادواره‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل از ایثارگران، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه، تجلیل از بسیجیان نمونه، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و مسابقات بومی و محلی اعلام کرد.

 

وی افزود: همچنین برنامه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی عشایر در راستای پیشبرد اهداف عالی امامین انقلاب، ترویج عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی و پیشگیری از طلاق و .... در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد که البته در این برنامه‌ها تلاش براین خواهد بود که با حضور حداکثری بسیجیان این تکلیف هم انجام شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از