حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

بسیج مظهر وحدت مقدس در میان جامعه است

بسیج مظهر وحدت مقدس در میان جامعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت است و در همه میدان‌ها حضوری فعال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد نیوز مسعود دوستی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مراسم گردهمایی بسجیان که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد در سخنانی اظهار داشت،: بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده‌های بسیار شگفت‌انگیز و مخصوص این انقلاب و یکی از گنجینه‌های معنوی بی‌پایان است که امام بزرگوار(ره) با دید الهی خود و با حکمتی که خداوند  به ایشان عطا فرموده بود، برای کشور و انقلاب و جهان اسلام و همه مظلومان و مبارزان علیه ظلم و ستم و استکبار به یادگار گذاشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به تعاریف بسیج افزود: بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاکترین انسان‌ها فداکارترین و آماده به‌کارترین جوانان کشور برای به کمال رساندن و خوشبختی کشور جمع شده‌اند و تشکیلاتی است که در آن افراد با عضویت در آن به یک مجموعه عظیم و منسجم و یک گروه آگاه، متعهد، بصیر و اگاه به مسائل کشور و به نیاز ملت تبدیل می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت است گفت: همه میدان‌هایی که بسیج در آن حضور پیدا کرده است میدانهای ملی مربوط به ملت همچون دروان دفاع مقدس، میدان سازندگی و خدمات عمومی، بهداشت و درمان، کمک‌های مومنانه و محور مقاومت و بسیاری دیگر است.

 

دوستی ادامه داد: هیچگاه کشور از چنین مجموعه عظیمی که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است بی‌نیاز نیست.

 

وی اضافه کرد: بسیج مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل ایران برای سربلند کردن کشور و ملت در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها است.

 

دوستی گفت: برای اینکه بسیج، بسیج بماند باید صفاتی چون صفا، خلوص، معنویت بسیجی، ارتباط با خدا را در خود حفظ و تقویت کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از