حالت تاریک
امام‌جمعه کرمانشاه:

جنایات رژیم صهیونیستی نقاب از چهره آمریکا برداشت

جنایات رژیم صهیونیستی نقاب از چهره آمریکا برداشت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:جنایات اخیر غزه نقاب از چهره به ظاهر بشردوستانه آمریکا برداشت چه اینکه پیش از این آمریکا نقش میانجی را بین رژیم صهیونیستی و کشورهای اسلامی ایفا می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: ذکر به‌معنای عدم غفلت است و در این میان وقتی انسان بفهمد غفلت چه میزان در پیشگاه خداوند مورد نکوهش است تازه متوجه اهمیت ذکر می‌شود.

وی با اشاره به آیات شریفه ۱۷۹ و ۱۸۰ سوره اعراف، افزود: مرز اینکه انسان خود را به کمال برساند یا دچار سقوط شود، یاد خدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراقبت موجب می‌شود که انسان دچار غفلت نشود برهمین اساس مراقبت از همه اعضا و جوارح به ویژه زبان بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به موضوع ارائه استعفای کتبی آیت‌الله علما محضر رهبر انقلاب، به پاسخ معظم‌له در این باره اشاره کرد که از احترام ویژه مقام معظم رهبری نسبت به آیت‌الله علما حکایت دارد.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، افزود:  ۱۳آبان به دلیل اتفاقات بسیار مهمی که طی سال‌های مختلف در این روز رخ داده روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: اولین واقعه سالروز تبعید امام راحل در سال۱۳۴۳ به ترکیه توسط رژیم منحوس دست نشانده آمریکا بود همچنین در این روز دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران به دستور مستقیم آمریکا و توسط رژیم جلاد شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام غفوری اذعان کرد: این دو ضربه‌ای که آمریکا به ایران زد با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) جبران شد.

وی افزود: دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توانستند به بخشی از اسناد دسترسی پیدا کنند که نشان می‌داد این مراکز جاسوسی برای ضربه زدن به منافع دین و فرهنگ فعال شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همچنین ۱۳آبان روز دانش‌آموز است که البته در برخی از سال‌ها تنها دانش‌آموزان در این روز راهپیمایی می‌کردند اما سال‌های اخیر به دلیل تشدید جنایات آمریکا اعم از راه‌اندازی جنگ ترکیبی در سال گذشته تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند برنامه‌ریزی آنها را تحسین کردم و امسال هم به‌دنبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، همه آحاد در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام غفوری گفت: جنایات اخیر غزه نقاب از چهره به ظاهر بشردوستانه آمریکا برداشت چه اینکه پیش از این آمریکا نقش میانجی را بین رژیم صهیونیستی و کشورهای اسلامی ایفا می‌کرد حتی عده‌ای در داخل کشور ما نیز فریب آمریکا را خوردند.

وی به کشتار، جنایت و خون‌ریزی ۱۰هزار  انسان مظلوم شامل چهار هزار کودک و سه هزار زن اشاره و عنوان کرد: این حقیقت آمریکا است تا جایی که رهبر انقلاب نیز فرمودند مرگ بر آمریکا شعار نیست بلکه خط مشی است که از دل دشمنی‌های آمریکا در طول هفت دهه نشأت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام غفوری اذعان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ظلم، ظالم، جنایت، جنایتکار، شیطنت، شیاطین و شیطان بزرگ، یعنی مرگ بر قتل و خون‌ریزی، مرگ بر قاتلان کوکان و زنان و مرگ مجرمینی که مرتکب این جنایات می‌شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از