حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید در کادرسازی انقلابی به خوبی عمل کرده و در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی قدم بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلامعلی یاربیگی صبح روز در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی ناحیه ۲ کرمانشاه که با حضور فرماندهان نظامی و مدیران ادارات دولتی برگزار شد، اظهار داشت: امروز به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید در کادرسازی انقلابی به خوبی عمل کرده و در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی قدم بردارند.

در ادامه مرتضی مردای از پیشکسوتان جهاد و شهادت و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به تبیین مولفه‌های انقلابی‌گری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه امروز باید از ویژگی‌های جوانان مبارز و پرشور دوران انقلاب اسلامی الگوبرداری کنیم، نسل حاضر را نیز پیرو منویات مقام معظم رهبری خواند و گفت: مردم غیور کرمانشاه در طول تاریخ به سلحشوری و وطن دوستی معروف بوده اند.

در ادامه سلمان محمدی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه این حرکت‌های فرهنگی را در راستای تقویت بنیه فرهنگی مدارس و دانش‌آموزان موثر دانست.

وی سند اعتلای آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب را به‌عنوان چراغ راه و ابزارهای موثری برای تحقق گفتمان امام و رهبری به شمار آورد.

گفتنی است؛ با نقش‌آفرینی دانش‌آموزان بسیجی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در این مراسم، انجام شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

انتهای خبر/

جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند
جوانان مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از