حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

حاج قاسم یک مکتب و یک تفکر است

حاج قاسم یک مکتب و یک تفکر است

استاندار کرمانشاه گفت: حاج قاسم تنها یک شخص، یک مجاهد و یک دلاور میدان‌های جهاد نیست، بلکه به تعبیری یک مکتب و یک تفکر است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در شهرستان هرسین، اظهار داشت: در این ایام در سراسر کشور، بسیاری از دوستداران تفکر انقلاب اسلامی در دنیا جمع می‌شوند و به یاد حاج قاسم مراسماتی برگزار می‌کنند.

وی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حاج قاسم تنها یک شخص، یک مجاهد و یک دلاور میدان‌های جهاد نیست، بلکه به تعبیری یک مکتب و یک تفکر است، اشاره کرد.

صحرایی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند درس‌ها و آورده‌های فراوانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: هر کدام از ما عزیزانی داریم که وقتی از دنیا می‌روند وظیفه خود می‌دانیم یاد آن‌ها را گرامی بداریم.

استاندار کرمانشاه اذعان کرد: اینکه ما دور هم جمع می‌شویم و این برنامه‌ها را برگزار می‌کنیم برای خود ماست زیرا شهدا به این برنامه‌ها نیازی ندارند بلکه به تعبیر امام خمینی (ره) شهدا در محضر خدا متنعم هستند و در جنات عدل الهی روزی می‌گیرند.

صحرایی با تاکید بر اینکه در تفکر و تربیت اسلامی ما همگی به تفکری نیاز داریم که حاج قاسم نمونه بارز آن است، اذعان کرد: جامعه اسلامی ایران به عهد خود وفا کرده یا منتظر وفای به عهد است.

استاندار کرمانشاه گفت: در مکتب حاج قاسم خدمت به خدا و خلق مد نظر است و البته گرامیداشت این روزها به دلیل آن است که ما به شهدا نیاز داریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از