حالت تاریک

حضور کاراته‌کاهای کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا

حضور کاراته‌کاهای کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا

بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا در حالی به میزبانی فلیپین در مانیل آغاز شده است که ۲ کاراته‌کا در رده امید از استان کرمانشاه نیز در این پیکارها حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا در مانیل، ۵۵۶ کاراته‌کا از ۲۹ کشور حضور دارند که بر اساس تعداد ثبت‌نام شدگان بیشترین تعداد به کاراته ایران با ۴۰ نماینده تعلق دارد. 

در این دوره از مسابقات در رده امید پسران ۶ نماینده از کشورمان حضور دارند که امیر برزویی در وزن منفی ۶۷ و محمدجواد صفری در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم از استان کرمانشاه هستند ضمن آنکه مدیر فنی این تیم را نیز سعید نصراللهی رییس هیات کاراته کرمانشاه عهده دار است. 

در رده امید پسران تیم ملی ایران با ترکیب محمد حسین شیرصفت در وزن ۵۵- کیلوگرم، حسین علینژاد در ۶۰-، امیررضا برزویی در ۶۷-، محمد عرفان عسگری‌پور در ۷۵-، محمدجواد صفری در ۸۴- و علی توکلی در ۸۴+ کیلوگرم تشکیل می‌دهند. 

این تیم را مجید عبدالحسینی به عنوان سرمربی و تورج چالاکی به عنوان مربی در این مسابقات هدایت خواهند کرد. 

در این دوره از مسابقات، ۵۵۶ کاراته‌کا از کشورهای ایران، ژاپن، چین‌تایپه، قزاقستان، هنک‌کنگ، بنگلادش، برونئی، هند، اندونزی، عراق، اردن، کویت، قرقیزستان، ماکائو، مالزی، میانمار، فلسطین، قطر، کره‌جنوبی، عربستان، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، ترکمنستان، امارات، ازبکستان، ویتنام، یمن و فلیپین به مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت. 

تیم‌های کاراته پایه دختران و پسران کشورمان برای شرکت در پیکارهای قهرمانی آسیا در قالب ۲ گروه عازم فیلیپین شده‌اند که تیم‌های کاراته رده سنی نوجوانان، جوانان و امید دختران و پسران ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح شنبه (۲۷ مرداد ماه) و ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه (شنبه شب) عازم این کشور شده‌اند. 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از