حالت تاریک
یادداشت؛

دروغ جبهه رسانه‌ای دشمن باهدف ستاندن قدرت تفکرواندیشه

دروغ جبهه رسانه‌ای دشمن باهدف ستاندن قدرت تفکرواندیشه

ستاندن قدرت تفکر و اندیشه نه تنها از جوانان ما بلکه از جامعه ما هدف دشمنان نظام بود که با ده‌ها هزار خبر دروغ جبهه رسانه‌ای آن‌ها و شکست پروژه امپراطوری دروغ فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران اسلامی، با شکست مواجه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، یاور اسکات در یادداشتی ندشت: امروز می‌بینیم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را که به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده و نوار غزه سال‌ها است که در محاصره بی‌رحمانه یهودیان صهیونیست قرار دارد.

سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در برابر حملات بیرحمانه آنان به کودکان و مردم بی‌گناه غزه، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است و این رژیم با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حملات به غزه و قتل عام مردم آن پنهان می‌کند.

متاسفانه و صد متاسفانه برخی از رسانه‌های اسلامی و یا کسانی که مدعی اسلام اند، با این وحوش همراهی کرده و و بالاتر از سکوت، حمایت خود را از این جنایتهای رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

چنین بود و شاهد بودیم که در اتفاقات سال گذشته نیز با دروغ‌پردازی و دروغگویی مدینه‌ای فاضله را در پس اهداف شوم خود برای ایران و ملت ایران ترسیم می‌کردند اما با مقایسه دروغ‌پردازی و گزافه گویی رسانه‌های معاند در اتفاقات سال گذشته و مظلوم نمایی این روزهای رژیم صهیونیستی، باید درس گرفت و مراقب بود که ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم.

دیدیم که وارونه نشان دادن همه واقعیت جامعه ما در سال گذشته توسط سلطنت طلب ها، و در رأس آنان صهیونیست‌ها با تمام توان رسانه‌ای خود در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی صورت گرفت بلکه بتوانند جوانان ما را به میدان کشانده و آن‌ها را تحریک کنند اما بعد از آنکه فتنه با بصیرت و هوشیاری مردم ما با شکست مواجه شد، امروز دشمنان اعتراف می‌کنند که دروغ‌سازی می‌کردند.

ستاندن قدرت تفکر و اندیشه نه تنها از جوانان ما بلکه از جامعه ما هدف دشمنان نظام بود که با ده‌ها هزار خبر دروغ جبهه رسانه‌ای آن‌ها و شکست پروژه امپراطوری دروغ فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران اسلامی، راه به جایی نبردند و با شکست مواجه شدند.

این دروغ‌سازی‌ها تنها مربوط به یک دوره سال گذشته نیست بلکه در طول سالیان متمادی سعی آن‌ها بر این بوده است که جوانان ما را به سمت خود بکشانند و امروز نیز با همان امپراطوری دروغ دشمن مواجهیم که تحریف‌ها و دروغ‌سازی‌ها را به خورد جامعه می‌دهند.

یأس و ناامیدی، سرخوردگی، ترس و دلهره بر مردم ما از اهداف دشمن است که ضرورت جهاد تبیین در جامعه و لزوم پاسخگویی عالمانه به شبهات در اینجا نمود پیدا خواهد کرد که هرجا با جهاد تبیین وارد شد قطعا دشمن حتی فرصت عرض اندام و جولان پیدا نکرده است.

این امپراطوری دروغ رسانه‌های غربی دشمنان تاکنون بی‌وقفه تلاش کرد اما در برابر ملتی بصیر و آگاه با شکست مواجه شده و خواهد شد. و ان شاالله رژیم صهیونیستی با این شکستهای پی در پی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از