حالت تاریک
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه تبیین شد؛

دستاوردهای عملیات وعده صادق برای ایران و دنیا

دستاوردهای عملیات وعده صادق برای ایران و دنیا

امامان جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به تبیین دستاوردهای عملیات وعده صادق برای کشور و اقصی نقاط دنیا پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق، به تبیین دستاوردهای آن برای ایران و اقصی نقاط دنیا پرداختند.

عملیات وعده صادق دارای ابعاد گسترده‌ای بود

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام گرفت و هم‌اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است.

وی افزود: عملیات وعده صادق دارای ابعاد گسترده و چند لایه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است، اقدام راهبردی که جبهه عربی، عبری و عربی را به زانو درآورد ایران با چندین موشک کروز، بالستیک و چندین پهپاد محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را در هم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اذعان داشت: طوفان الاقصی توطئه‌های اقتصادی دشمنان را هم در هم ریخت و به تأخیر و تعویق انداخت، ابراهیم و کریدور آیمک به دنبال توافق درصدد بودند ایران را در جبهه اقتصادی به انزوا بکشند‌.

خطیب جمعه سرپل‌ذهاب تصریح کرد: با این تجربه موفق قوای سه‌گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، طوفان الاقصی، والوعد الصادق اقتصادی را ایجاد کنند، وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم بر دشمن نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی می‌شود بلکه به ثبات بازار کمک می‌کند و به خاطر امنیت و بازدارندگی ایجاد شده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق می‌کند.

عملیات وعده صادق برای دفاع از مظلومان بود

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقر و کلیایی ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: به برکت این وعده صادق به برکت طوفان الاقصی به برکت روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب یک موجی ایجاد شده در آمریکا که هزار و ۹۰۰ دانشجو در پی دفاع از حق مظلومان و اعتراض به مستکبران جهان  دستگیر شدند.

وی در ادامه تاکید کرد : حضرت امام راحل فرمودند ما انقلاب را به همه دنیا صادر می‌کنیم این انقلاب صادر شده است و به زودی به فضل خدای متعال چنان دنیا بر رژیم صهیونیستی، آمریکا و بر این طاغیان و یاغیان عالم تنگ خواهد شد که پرچم اسلام بر بام فلسطین قهرمان به اهتزاز درآید و پرچم کفر ان‌شاالله بیفتد.

مسئله اول جهان غزه است

حجت الاسلام والمسلمین آدینه‌وند امام جمعه موقت شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اذعان کرد: تا فلسطین به دست صاحبان اصلی خودشان برنگردد و نرسد مشکل غرب آسیا‌ حل نخواهد شد در غیر این صورت خودشان ضربه و سیلی خواهند خورد همچنان که اکنون در استرس و اضطراب هستند.

وی افزود: مسئله اول در دنیا غزه است مبادا افکار ما از این مشکلات غزه کم‌رنگ شود، مبادا فراموش شود باید هر کدام از ما در بحث نگاهداشت مشکلات غزه و گرفتاری‌هایی که دارند گام برداریم و با زبان جهاد تبیین کنیم.

وعده صادق هشداری به دشمنان بود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه، عنوان کرد: دولت‌های استکبار رادارهایی در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته بودند که کوچکترین تحرکی را در فاصله ۵ هزار کیلومتری مشخص می‌کند ولی در وعده صادق هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این سیستم نابود و شکارچی، شکار شد.

وی افزود: وعده صادق درسی به همگان بود که اگر تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشتد دیگر نامی از رژیم صهیونیستی در کره خاکی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد هم نیازمند وعده صادق و طوفان الاقصی هستیم، گفت: جامعه ما نیازمند یک همت بزرگ و تأثیرگذار در بحث اقتصاد است.

عملیات وعده صادق تنبیه رژیم صهیونیستی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان دالاهو، گفت: عملیات وعده صادق یک شکست سنگین برای رژیم صهیونیستی بود و پیام‌هایی برای جمهوری اسلامی و هشدارهایی جدی برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش داد.

وی افزود: سرزمین اشغالی به یکی از سرزمین‌های مبدل دنیا تبدیل شده است و این پیروزی امنیتی برای محور مقاومت است و رژیم منحوس صهیونیستی که سیستم‌های امنیتی خودشان را قوی‌ترین سیتم می‌دانستند تصور نکردند که جمهوری اسلامی آن‌قدر قوی‌تر از این موارد باشد.

وی در پایان گفت: امروز جهان به این نتیجه و به این نقطه رسیده که جمهوری اسلامی یک نقطه امن است و می‌تواند در مقابل هر تهدیدی از خودش حتی در مقابل  تهدید ابر قدرت‌های دنیا از جمله، آمریکا، انگلیس و فرانسه خودش دفاع کند امروز چهره ظلم و فساد در اعتراضاتی که در این کشورها به‌خصوص در غرب آمریکا و دانشگاه‌های آمریکا شکل گرفته است به دنیا ثابت کرده که آنها یک رژیم فاسد، کودک‌کش و ظالم هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از