حالت تاریک
امام جمعه کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی به گروه‌های جهادی کمک کنند

دستگاه‌های اجرایی به گروه‌های جهادی کمک کنند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش تاثیرگذار جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی گفت: دستگاه‌های اجرایی به گروه‌های جهادی کمک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری صبح امروز یک‌شنبه در دیدار با اعضای بسیج سازندگی و جهادگران استان کرمانشاه اظهار داشت: طی سالیان گذشته جای فعالیت‌های جهادی در بین جامعه خالی بود و فضای کار تنها به محیط‌های اداری مختص می‌شد اما شکل‌گیری گروه‌های جهادی روح امید را دوباره در جامعه زنده کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: قرارگاه بسیج سازندگی منشأ خدمات و برکات بسیاری در کشور است که شاید یکی از مهم‌ترین آنها در شرایط امروز جامعه اشتغال‌زایی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست است که از طریق پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی اقتصاد و معیشت خانواده خود گ را تأمین می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: استان کرمانشاه بر اساس آمارهای موجود دارای ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی است که خدمات بسیاری را به مردم مناطق مختلف شهری و روستایی ارائه کردند و نقش بسزایی را در محرومیت‌زدایی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به فواید کارهای جهادی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم فعالیت‌های جهادی را صدقه می‌داند و حتی در بعضی آیات آن را جهاد با جان و مال مورد خطاب قرار می‌دهد و در آیاتی می‌فرماید کسانی که نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند خودم کفیل آنان هستم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: حضور در گروه‌های جهادی و انجام فعالیت‌های داوطلبانه برای حل مشکلات مردم ازخودگذشتگی و ایثار است و به معنای واقعی کلمه مجاهدت محسوب می‌شود و با توجه به گزارش فعالیت‌ها باید به بسیج سازندگی و جهادگران عرض خداقوت داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری عنوان کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک جهادگر بود که برای پیروزی جبهه مقاومت و حمایت از مظلومان تلاش کرد و با اتکا به قدرت ایمان در مقابل نقشه‌های داعش و استکبار جهانی ایستاد و پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی به دلیل اینکه در راه خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنها گام برمی‌دارد و نیت الهی در آن دخیل است قطعا رشد مادی و معنوی خواهد داشت که ثمرات این فعالیت‌ها قطعا در زندگی جهادگران نمود و بروز دارد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: وظیفه دستگاه‌های اجرایی کمک و همراهی گروه‌های جهادی است و این موضوع را مرتبا به مسئولان متذکر شده‌ام زیرا این جهادگران برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار آمده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های گروه‌های جهادی باید به مردم تقویت شود و استفاده از هنر و زیبایی باید در ارائه گزارش‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه در حال القای افکار خود هستند تا بتوانند از این طریق به افکار جامع مختلف نفوذ و نقشه‌های خود را عملیاتی کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از