حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور مطرح کرد:

دست خون‌آلود صاحبان امپراتوری دروغ در غزه

دست خون‌آلود صاحبان امپراتوری دروغ در غزه

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و رسانه‌های جیره‌خوارشان هزاران زن و کودک بی‌گناه را در غزه به خاک و خون کشیده‌اند.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، با تاکید بر اینکه مدعیان دروغین حقوق بشر از هیچ‌گونه ظلمی در جهان فروگذار نمی‌کنند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مدعی بود پنجمین قدرت نظامی و بزرگ‌ترین قدرت اطلاعاتی دنیا است، ظرف چند ساعت فروریخت و بزرگترین شکست را در تاریخ ننگین خود ثبت کرد.

وی در ادامه هدف از عملیات طوفان الاقصی را پایان دادن به ظلم، نسل‌کشی، پس گرفتن سرزمین غصب شده خود و پایان محاصره غزه و تشکیل کشور مستقل فلسطین، پایان شهرک‌سازی و مصادره اراضی فلسطینی، توقف طرح عادی‌سازی روابط و وادار کردن طرف‌های سازش‌گر به تفکر جدی در مفید بودن کارشان، آزادسازی تمام اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

یوسفی ادامه داد: همچنین این عملیات موجب تاثیرات اساسی بر روندهای جهانی و منطقه‌ای جبهه استکبار شده است و رژیم صهیونیستی و حامیانش در یک باتلاق قرار گرفته‌اد که رهایی از آن ممکن نیست.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج اقشار کارمندی شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه در اغتشاشات سال گذشته رسانه‌های معاند نقش پر رنگی بر افکار عمومی جهان داشتند، اذعان داشت: امروزه ماهیت این رسانه‌ها و امپراتوری دروغینشان برای کل جهان روشن شده و به وضوح جهانیان دیدند آنچه برای این رژیم منحوس اهمیت ندارد کشتن کودکان، زنان و انسان‌های بی‌دفاع و نقض قوانین بین‌المللی است.

یوسفی خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب معتقد است هرآنچه که قدرتشان را کم‌رنگ کند و منافعشان را به خطر بیاندازد باید از بین برود غافل از اینکه دست خدا بالاتر است و آه مظلوم گریبان‌گیر آن‌ها خواهد شد.



شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از برکت تعاملات دیپلماتیک ایران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کنگاور ادامه داد: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی به‌صراحت اذعان کرد که ما نه‌تنها شکست خوردیم بلکه در دنیا مفتضح شدیم و این به برکت تعاملات دیپلماتیک ایران قهرمان است که در کنار فلسطین قهرمان ایستاده و در همه جنبه‌ها پای‌کار است تا این رژیم ذلیل را از بین ببرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا آمریکا را شریک جنایات صهیونیست‌ها می‌دانند، عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت و نیز ایشان بعد از عملیات طوفان الاقصی فرمودند این رژیم برای نابودی خود عجله کرد و زمان آن را به پیش انداخت.



طوفان الاقصی برگرفته از انقلاب است

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج اقشار کارمندی ابراز داشت: این عملیات برگرفته از صدور انقلابی است که امام راحل بنیان‌گذار آن در ایران اسلامی در آن شرایط اختناق بودند و نوید گسترش آن را به سایر کشورها داده بودند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از