حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

ذاکران اهل‌بیت(ع) عنصر اصلی جهاد تبیین هستند

ذاکران اهل‌بیت(ع) عنصر اصلی جهاد تبیین هستند

رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خادمان و ذاکران اهل بیت(ع) عنصر اصلی جهاد تبیین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، محمد گودینی صبح امروز دوشنبه، در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته مقاومت در حسینیه امیرالمومنین(ع) شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خادمان و ذاکران اهل بیت(ع) در جبهه جهاد تبیین به عنوان رزمندگان و عناصر اصلی در حال ایفای نقش هستند.

 

رئيس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: هیئت‌های مذهبی کانون اصلی جهاد تبیین در کشور محسوب می‌شوند بنابراین باید در مبحث بصیرت‌افزایی و روشنگری تلاش شود.

 

وی گفت: دشمنان قسم‌خورده اسلام از سال‌های آغازین انقلاب تمام هدف خودشان را برای براندازی نظام به‌کار گرفته‌اند و با موضوعات مختلف در عرصه‌های جنگ سخت و نظامی، ترورها، تحریم‌‌ها و...به‌دنبال تحقق هدفشان هستند.

 

رئيس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: با درایت امامین انقلاب و هوشیاری مردم نقشه و توطئه‌های دشمنان ناکام خواهد ماند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان در عرصه جنگ نرم که اکثر مخاطبان آنها جوانان هستند، تصریح کرد: باید در این عرصه نیز  روشنگری و جهاد تبیین داشته باشیم.

 

گودینی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند با ناامیدی مردم  انتخابات را تضعیف کنند لذا باید همه اقشار جامعه از جمله زنان با حضور پررنگ خود، نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از