حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

رئیس‌جمهور آینده ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

رئیس‌جمهور آینده ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشارکت مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهور آینده ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه با حضور در مسجد جامع شهر کرمانشاه و شرکت در انتخابات اظهار داشت: پس از شهادت شهید جمهور شهید رئیسی مقدمات برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید قانون و مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفت که این فرآیند هم‌اکنون در دور دوم در حال پیگیری است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور خود حماسه دیگری خلق کرده‌اند و با بصیرت، همدلی و انسجام خود پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

غفوری تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه پس از حضور در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر برای شرکت در فرآیند رأی‌گیری حاضر شده‌اند تا پشتیبانی خود را از انقلاب اثبات کنند.

وی ادامه داد: صدا و سیما با فراهم‌کردن تبلیغات تلویزیونی و مناظرات انتخاباتی شرایط را برای بیان نظرات و دیدگاه‌های کاندیداها مهیا کرد تا مردم بتوانند با آگاهی رئیس‌جمهور آینده را مشخص کنند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: پس از پایان انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور باید فضای رقابت به رفاقت تبدیل شود و تمام آحاد جامعه باید برای رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند و در این میان هر رأی، رأی به انقلاب اسلامی است.

غفوری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور دولت بعد باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد و با روحیه خستگی‌ناپذیری به فکر حل مشکلات مردم باشد و بتواند در حوزه معیشت و اقتصاد گره‌گشای مشکلات باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از