حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب:

رئیس‌جمهور در راه خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود

رئیس‌جمهور در راه خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: رئیس‌جمهور شهید آیت‌آلله رئیسی در راه خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود و در این راه به شهادت رسید.

ماموستا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر بود و در این راه به مقام والای شهادت رسید. 

وی با بیان اینکه شهادت پاداش بهترین بندگان خداوند است، افزود: شهادت پاداشی است که هرکسی لیاقت و شایستگی آن را پیدا نخواهد کرد و اگر کسی به این مقام والا می‌رسد به طور قطع از نظر ایمان و اخلاص درجه بسیار بالایی داشته و نزد خداوند، عزیز بوده است. 

ثنایی تصریح کرد: اگر چه از دست دادن رئیس‌جمهور و همراهانش برای کشور یک ضایعه سنگین است اما امور جاری کشور بر روی زمین نخواهد ماند و برنامه‌های دولت سیزدهم با قدرت ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم خداوند این شهدا را به نعمتی بزرگ برای ملت ایران تبدیل کند. 

امام جمعه اهل سنت شهرستان گفت: به نمایندگی از جامعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم شفاعت شهدا شامل حال همه ما شود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از