حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه:

رئیس جمهوری در تراز انقلاب برگزینیم

رئیس جمهوری در تراز انقلاب برگزینیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات اساتید بسیجی باید به مثابه سفیری برای نظام عمل کنند، گفت: باید حضور حداکثری رئیس جمهوری در تراز انقلاب برگزینیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ افشین غنی‌زاده ظهر امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت بسیج اساتید که در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: خوشحالم از اینکه جامعه بسیجی استان همه در کنار یکدیگر قرار گرفتند و این‌گونه مراسمات می‌تواند باعث وفاق ملی در استان شود و به اجرای سیاست‌های کلی نظام کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه افزود: در آستانه انتخابات از اساتید بسیجی انتظار می‌رود تا رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند. 

وی گفت: در شرایط فعلی هر یک از اساتید بسیجی باید به مثابه سفیری برای نظام عمل کرده و به مردم کمک کنند تا هم مشارکت گسترده و هم انتخاب درستی داشته باشند. 

غنی‌زاده ادامه داد: باید کمک کنیم تا مردم با نظام همدل و همراه شوند و اعتماد آنها به مسئولان نظام بیشتر شود لذا باید برای مردم تبیین کنیم که چرا باید در انتخابات شرکت کنند و معیارهای یک فرد اصلح در این شرایط را به مردم بشناسانیم.

وی اذعان داشت: مردم به جامعه فرهیختگان و اساتید بسیجی اعتماد دارند پس باید امین خوبی برای اعتماد مردم باشیم و با راهنمایی‌های درست آنها را به سمت حضور حداکثری سوق دهیم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم از تمام اقشار و آحاد جامعه موجب افزایش احتمال انتخاب فرد اصلح می‌شود.

غنی‌زاده گفت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی در تراز انقلاب و در مقیاس شهید آیت‌الله رئیسی باشیم. 

وی بیان کرد: شهید رئیسی، رئیس جمهوری بود که باعث تغییر بسیاری از معیارها شد، ایشان رئیس جمهوری برآمده از دل مردم و آشنا با درد آنها بود. 

غنی‌زاده افزود: علاوه بر مشارکت حداکثری با انجام درست رسالت خود می‌توانیم چنین فردی را که دنباله‌رو شهید رئیسی عزیز است انتخاب کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از