حالت تاریک
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه:

راه شهید رئیسی راه عزت‌آفرینی است

راه شهید رئیسی راه عزت‌آفرینی است

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: راه شهید سیدابراهیم رئیسی، راه عزت‌آفرینی و حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن اسناد راهبردی و بالادستی بوده است.

علی‌محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری که پیش رو داریم می‌توان گفت اکنون در مرحله‌ای هستیم که باید راه شهید سید ابراهیم رئیسی عزیز را که یک فرد در تراز انقلاب اسلامی و نماد خدمت جهادی به مردم بود. 

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه عنوان کرد: راه شهید سیدابراهیم رئیسی، راه عزت‌آفرینی، مردم‌داری، مبارزه با فساد، سیاست خارجی موفق، منطق‌گرایی، چندجانبه‌گرایی، حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن اسناد راهبردی و بالادستی بوده است. 

کرمی با بیان برخی دیگر از ویژگی‌های دولت سیزدهم که توسط شهید رئیسی انجام شد، گفت: استفاده از مدیران جوان، دانشمند، انقلابی و بومی از نقاط قوت در دولت شهید رئیسی بود و شفاف‌سازی قانونمند در همه بخش‌های دولتی، دفاع از مظلومان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه، تقویت بنیه دفاعی، سرعت دادن به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی، شروع عملیات بزرگ مسکن ملی، جلوگیری از ادامه روندهای غلط در سیاست‌های اقتصادی و پولی و در مجموع بازگرداندن امید در دل مردم و رهبری، از مهم‌ترین مولفه‌های بود که شهید جمهور در طول سه سال اخیر دنبال کردند. 

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مردم ایران در سایه اتحاد نیرومند، مقدس و جمعیت فشرده و هماهنگ توانسته‌اند انسجام و اتّحاد را معنا ببخشند و خوشبختانه از دیرزمان در ایران اسلامی به مدد راهبری و رهبری علمای دین نقض مؤثّر خود را نشان داده و میدان‌داری کرده‌اند. 

کرمی افزود: مردمان ایران‌زمین از پیروزی انقلاب تا به امروز نشان داده‌اند که همیشه امیدوارانه در کنار دولت‌های انقلابی ثابت‌قدم بوده‌اند و این مهمّ را با اهداف بیش‌ترین آرا به دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی در سطح کشور به منصّه ظهور رسانده‌اند. 
                                              
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه در پایان گفت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی، در طول دوران خدمت خود در مناصب مختلف از جمله ریاست جمهوری، با مخلفان و منتقدین خود علی‌رغم بدرفتاری‌ها و بی‌اخلاقی‌های آن‌ها، با سعه صدر برخورد کرد و از سیره اخلاق علوی تبعیت می‌کردند و بر حفظ وحدت و عدم دامن زدن به اختلافات به شدت تأکید داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از