حالت تاریک
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه:

رسانه‌های استکباری درصدد توجیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند

رسانه‌های استکباری درصدد توجیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: رسانه های استکباری به‌دنبال موجه نشان دادن جنایت‌های رژیم موقت صهیونیستی در نوار غزه هستند.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم موقت صهیونیستی در نوار غزه دست به جنایت‌های بزرگی زده و به نوعی در حال نسل‌کشی انسان‌های بی‌گناه این منطقه است.

 

وی افزود: این رژیم منحوس مناطق مسکونی، درمانی، تحصیلی و مساجد را هدف بمباران هوایی قرار داده و زنان و کودکان بسیاری را به شهادت رسانده که یک جنایت جنگی بزرگ است.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه تصریح کرد: این رژیم با استفاده از رسانه‌های استکباری درحال مظلوم‌نمایی در جهان و القای این موضوع به افکار عمومی جهان است که از سوی گروه‌های مقاومت مورد ظلم قرار گرفته است تا با استفاده از این حربه بتواند به جنایات خود در نوار غزه ادامه دهد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطینی که در دفاع از مردم مظلوم نوار غزه و ظلم بزرگ ۷۵ ساله صهیونیست به مردم فلسطین انجام گرفت برای رژیم صهیونیستی یک شکست بزرگ و غیرقابل جبران بود و این رژیم با کشتار مردم بی‌دفاع به‌دنبال جبران چنین شکست مفتضحانه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی است.رئیس مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: به لطف خدا و با مجاهدت گروه‌های مقاومت فلسطینی این رژیم منحوس و موقت از صفحه روزگار برای همیشه پاک خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: موضوع فلسطین امروز باید به‌عنوان اولویت اول کشورهای اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر دنیا باشد و با حمایت خود از مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطینی به خشکاندن ریشه صهیونیسم جهانی در سرزمین‌های اشغالی کمک ‌کنند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب گفت: فضای رسانه‌ای استکبار جهانی در تلاش است که جای شهید و جلاد را با هم عوض کند و افکار جهانی را به سمتی هدایت کند تا جنایت‌های رژیم صهیونیستی را توجیه کند در نتیجه باید تلاش شود جنایت‌های بی‌شمار رژیم موقت صهیونیستی در نوار غزه به گوش جهانیان رسانده شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از