حالت تاریک
یک شهروند کرمانشاهی:

به احترام شهدا در انتخابات شرکت می‌کنیم

به احترام شهدا در انتخابات شرکت می‌کنیم

یک شهروند کرمانشاهی گفت: شهدا جانشان را فدا کردند و ما وظیفه داریم به اخترام آنها در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه، ماراتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأس ساعت ۸ صبح در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد. 

یک شهروند کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: وظیفه هر ایرانی است که برای تعیین سرنوشت کشورش در این انتخابات شرکت کند، قطعا حل مشکلات کشورمان با رای ندادن حل نمی‌شود، با انتخاب افراد اصلح می‌توانیم در حل مشکلات کشورمان سهیم باشیم. 

یک همشهری دیگر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ گفت: به احترام خون شهدا وظیفه داشتیم در این انتخابات شرکت کنیم، چون آن‌ها جانشان را فدا کردند و ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و آن‌هایی که هنوز مردد هستند حتما شرکت کنند چون در سرنوشت کشور خودشان سهیم هستند. 

یک رای اولی کرمانشاهی نیز در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به عنوان یک رای اولی خوشحالم که می‌توانم در سرنوشت کشورم مشارکت داشته باشم و نماینده اصلحم را انتخاب کنم و از همه مردم ایران هم دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند و خیلی هم خوشحالم که با رای دادن خودم تیری بر قلب دشمن بزنم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از