حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

روز قدس استراتژی دفاعی مقابل رژیم صهیونیستی است

روز قدس استراتژی دفاعی مقابل رژیم صهیونیستی است

فرماندار سرپل‌ذهاب با تاکید بر لزوم شرکت مردم با اتحاد و همدلی در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس استراتژی مهم دفاعی امام راحل برای دفاع از فلسطین است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از حرکت‌های ارزشمند و دینی امام راحل است که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند. 

وی افزود: از زمان نامگذاری این روز بزرگ فلسطین به‌عنوان مسأله مهم جهان اسلام تبدیل شد و حرکات اعتراضی و تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگی در سراسر جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی و جنایات آن شکل گرفت. 

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: روز قدس روز خاصی در تقویم اسلام است که مُهر باطلی بر برنامه‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است. 

بابلی با اشاره به رویکرد نظام در موضوع فلسطین، گفت: رویکرد نظام جمهوری اسلامی در مورد موضوع فلسطین یک رویکرد اعتقادی است که ریشه در اعتقادات دینی ما دارد که برگرفته از احکام دین مبین اسلام، ایدئولوژی پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است. 

وی ادامه داد: همه مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مظلومانه مردم فلسطین باید خونشان به جوش بیاید و فریاد هیهات من الذله سر دهند تا این غده سرطانی ریشه‌کن شود. 

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، گفت: حمله به کنسولگری کشور در سوریه یک اقدام جنایتکارانه بی‌سابقه در جهان است که منجر به شهادت هفت تن از رزمندگان سپاه اسلام شد که قطعا همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی به دست دلاورمردان جمهوری اسلامی مجازات و از این جنایات پشیمان خواهند کرد. 

بابلی افزود: همه دنیا می‌دانند که حمله به سفارت و کنسولگری کشوری در خاک سایر کشورها بر اساس قانون‌های بین‌المللی ممنوع است و رژیم صهیونیستی قطعا پاسخ این اقدام جنایتکارانه خود را خواهد دید، سازمان ملل نیز باید به مفاد کنوانسیون و اصل حق مقابله به مثل برای جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارد برهمین اساس سفارتخانه‌های این رژیم در امان نخواهد ماند. 

وی تصریح کرد: روز قدس یک استراتژی دفاعی مهم در برابر رژیم صهیونیستی و روز بیداری است که مردم با اتحاد  و همدلی از ملت مظلوم فلسطین و نوار غزه دفاع خواهند کرد . 

بابلی با بیان اینکه روز قدس امسال بسیار مهم است، افزود: مردم سراسر جهان اسلام خصوصا ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم ولایت‌مدار و انقلابی سرپل‌ذهاب که در ایام مختلف حماسه آفریدند در روز جهانی قدس بار دیگر ثابت خواهند کرد که پای آرمان‌ها و ارزش‌ها بوده و حامی مظلومان جهان و دشمن ظالمان ویژه غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهند بود و با اتحاد و همدلی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از