حالت تاریک
امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب:

حاج قاسم پرورش‌یافته اسلام ناب بود

حاج قاسم پرورش‌یافته اسلام ناب بود

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: حاج قاسم پیرو مکتب امام و پرورش یافته اسلام ناب بود، کسی بود که در طول زندگی سالیان سال برای این کشور خدمت کرد.

به گزارش «شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی در مراسم زنگ ابستادگی و مقاومت در دبستان آزادگان شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) نیکی به پدر و مادر را وسیله‌ای برای حفظ و در امان ماندن از عذاب خداوند معرفی کرده، می‌فرمایند: «خداوند نیکی به والدین را برای جلوگیری از خشم خودش قرار داد».

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد حضرت فاطمه (س) این است که پیامبر (ص) تنها بر دست‌های حضرت زهرا (س) چندین بار و در مواضع گوناگون بوسه زده است.

وی تصریح کرد: بدون شک احترام و نیکی به والدین یکی از مهم‌ترین دستورات دین اسلام است و مادر، دلسوزترین فرد برای انسان به شمار می‌رود، اما دلسوزتر از مادر نسبی و ژنتیکی و همچنین آگاه‌تر به مصالح و مفاسد انسان، مادر معنوی و حقیقی انسان مؤمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت معمار کبیرانقلاب اسلامی گفت: صلابت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مدیون حضرت امام راحل هستیم، ما باید در معرفی زحمات امام به نسل‌های امروز جهاد تبیین را مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است، لذا از این میراث بزرگ، پاسداری کنیم.

امام جمعه سرپل‌ذهاب بیان داشت: حاج قاسم پیرو مکتب امام و پرورش یافته اسلام ناب بود، کسی بود که در طول زندگی سالیان سال برای این کشور خدمت کرد.



حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت جهان اسلام است
در ادامه صدراله بابلی؛ فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت جهان اسلام و ایستادگی، شجاعت و اقتدار ملت ایران است.

وی افزود: مکتب حاج قاسم یادگار بسیار ارزشمندی است که در کنار گام دوم انقلاب باید برای همه تبیین و تشریح شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب بیان داشت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بابلی، حاج قاسم سلیمانی را تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم یک مجاهدِ عارف و با بصیرت بود، وی در حساس‌ترین لحظه‌های نبرد با شقی‌ترین موجودات عالم به زیباترین عواطف انسانی هم پایبند بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از