حالت تاریک
جانشین فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه ملی

ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه ملی

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه ملی می‌تواند نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار مسعود قنبری امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح رادیو بسیج در کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین برهه تاریخی دوران دفاع مقدس در ایران اسلامی بیش از پیش ضروری است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امروز مجموعه صدا و سیما بایستی در کنار سپاه رسالت تبیین ارزش‌ها را بخوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس در کشور ما با از خودگذشتگی ملت عجین شده است، گفت: زمانی که صدام با تابلو جنگ به‌همراه بیش از 40 کشور علیه جمهوری اسلامی ایران قد علم کردند و خواستند نظام جمهوری اسلامی را از ابتدای پیروزی ساقط کنند این ملت بزرگ ایران بودند که به میدان آمدند و اجازه ندادند این اتفاق رخ دهد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه امروز همین از خودگذشتگی‌ها، ایثار و رشادت‌ها باعث سربلندی و افتخار ملت ایران شده است، تصریح کرد: استان کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های مرزی که دیرباز مشکلات زیادی داشته در همین استان در دوران جنگ تعداد 15 یگان نظامی توسط مردم سازماندهی شد که در آن دوران این رقم بالایی بود لذا باید این چنین کارکردهای استان‌های مرزی توسط صدا  و سیما به تصویر کشیده شود.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس مردان ما سلاح بدست گرفتند و زنان نیز در پشت جبهه‌ها به رزمنده ها کمک می‌کردند، در شهرهای مرکزی هم مردم از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند و با تمام توان از ایران اسلامی دفاع کردند؛ همه این موارد بایستی توسط صدا و سیما به تصویر کشیده شود.

سردار قنبری افزود: دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و این نماد و تفکر ارزشمند در طول سال‌های گذشته ضمن تثبیت انقلاب اسلامی کشورمان توانسته موفقیت‌های بسیاری کسب کند. بنابراین امروز وظیفه داریم علاوه بر جلوگیری از تحریف این فرهنگ آن را به‌درستی به نسل جدید جامعه منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پیام دفاع مقدس شجاعت و شهامت فرزندان دلیر کشورمان در برابر تجاوز بیگانگان و انتخاب عزت جهاد و دفاع بود، خاطرنشان کرد: یک نیروی شبه نظامی آموزش ندیده در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کرد و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: مردم کرمانشاه از اورامانات گرفته تا قصرشیرین و گیلانغرب در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و جوانمردی‌های زیادی از خودشان نشان دادند، محتواهای زیادی از غائله پاوه، از شجاعت خانم حیدری زن گیلان‌غربی، مقاومت مردم گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مقابل عراقی‌ها و.. می‌توان تهیه و تولید کرد.

وی گفت: همه این رشادت‌ها با وجود بسیج مردمی این شجره طیبه که امام راحل احیاگر آن بود صورت گرفت و بحمدالله بسیج در همه حوزه‌ها خوش درخشیده است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ بسیجی در رسانه ملی می‌تواند نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس و جوانان آن سال‌ها آشنا کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از