حالت تاریک
نماینده هيأت تکواندو کرمانشاه خبر داد:

سرپل‌ذهاب حائز رتبه سوم در مسابقات قهرماني تکواندو

سرپل‌ذهاب حائز رتبه سوم در مسابقات قهرماني تکواندو

به گفته نماینده هيأت تکواندو کرمانشاه، سرپل‌ذهاب در مسابقات تکواندو نیروی زمینی ارتش حائز رتبه سوم شد.

 مسلم دایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهار داشت: مسابقات تکواندو نیروی زمینی ارتش قهرمانی کشور به میزبانی تربیت بدنی تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر و با همت رئیس هيأت تکواندو و رئیس اداره ورزش و جوانان سرپل‌ذهاب در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات ۳۲ تیم شرکت کردند و در سطح خوبی برگزار شد و اکثر ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در مسابقات مختلف قهرمانی کشور حضور داشتند لذا سطح مسابقات بالا و کیفیت بازی‌ها بسیار خوب بود.

دایچی تصریح کرد: با حضور مسعود حجی‌زواره در صدر هيأت تکواندو استان کرمانشاه که از قهرمانان نامی آسیا و جهان است یک بستر خوبی برای شهرستان‌های استان فراهم شده که در مسابقات مهم میزبان باشیم و شهرستان سرپل‌ذهاب بعد از یک مدت طولانی بیش از دو دهه میزبان این سطح از رقابت‌ها شد.

نماینده هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان کرمانشاه فردا با حضور ریاست فدراسیون و قهرمان نامی آسیا و جهان هادی ساعی در کرمانشاه برگزار خواهد شد و بعد از برگزاری انتخابات راه‌اندازی خانه تکواندو در شهرستان‌های استان کرمانشاه که یکی از آنها سرپل‌ذهاب است در دستور کار استان قرار خواهد گرفت و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در رشته تکواندو در این شهرستان پر از استعداد باشیم.

در پایان این رقابت‌ها کاپ و مدال‌های قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود به تیم‌های برتر و ورزشکاران برتر هر وزن اهدا شد، لازم به ذکر است که تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه صاحب الزمان(عج) مستقر در پادگان ابوذر که میزبان برگزاری رقابت‌ها بود با مربیگری سجاد فاطمی‌راد به مقام سوم دست یافت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از