حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود:

بسیج برگرفته از آموزه‌های دینی است

بسیج برگرفته از آموزه‌های دینی است

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از آموزه‌های دینی است که با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی  در عرصه‌های مختلف موجبات عزت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، بهرام میرزایی امروز یکشنبه در جشنواره مالک اشتر شهرستان جوانرود، با اشاره به برخی از ویژگی‌های مالک اشتر، اظهار داشت: ولایت‌مداری، بصیرت، اهل جهاد و شهادت‌بودن، سیاست‌مداری، کاردانی در امور مدیریت، دشمن‌شناسی، دفاع از ارزش‌ها، بردباری، خویش‌تن‌داری، اخلاص و مهربانی برخی از ویژگی‌های شاخص مالک اشتر محسوب می‌شود.

فرماندار سپاه ناحیه جوانرود با یادآوری سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از آموزه‌های دینی است که با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی  در عرصه‌های مختلف موجبات عزت و اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است.

نامدار حسینی؛ فرماندارجوانرود نیز در این جشنواره، افزود: بسیج در همه صحنه‌ها و بحران‌های مختلف پیش‌رو و پیش‌قدم بوده و نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و رقابت چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که همه ما وظیفه داریم این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حسینی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان حق استفاده از بیت‌المال را برای یا علیه کاندیدایی ندارند و نباید هیچ‌گونه سوء‌استفاده‌ای از منابع و امکانات دولتی صورت بگیرد.

در جشنواره مالک اشتر از ۵۰ رده برتر بسیج شامل معاونت‌های ناحیه بسیج، فرماندهان حوزه‌های بسیج، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، شورای حوزه، رابطین نمایندگی، نمایندگان ولی فقیه در حوزه‌ها و سرگروه‌های برتر صالحین پایگاه‌های بسیج این شهرستان تجلیل شد.

بسیج برگرفته از آموزه‌های دینی است
بسیج برگرفته از آموزه‌های دینی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از