حالت تاریک
فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نزاجا:

بی‌طرفی اصل اساسی در انتخابات است

بی‌طرفی اصل اساسی در انتخابات است

فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نزاجا گفت: از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات باید استفاده شود و مهم‌ترین عملکرد در این خصوص رعایت اصل بی‌طرفی است.

محمد منوچهری در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از آن جهت که انتخابات در کشور  سرنوشت‌ساز و مهم است و یک رویداد مهم سیاسی-اجتماعی تلقی می‌شود، بنابراین باید برای حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نزاجا گفت: اینکه مردم در انتخابات شرکت کنند، قطعاً در سرنوشت شهر مرزی سرپل‌ذهاب نقش مهمی دارد و زمینه توسعه و پیشرفت و توجه مسئولان نیز فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری انتخابات سالم و حضور پرشکوه مردم، تأکیدات بسیاری داشته، بنابراین برای محقق کردن فرمایشات ایشان باید پای این انقلاب با تمام قوا بمانیم و تلاش‌کنیم.

منوچهری بیان داشت: از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات باید استفاده شود و مهم‌ترین عملکرد در این خصوص رعایت اصل بی‌طرفی است.

فرمانده تیپ ۴۱ متحرک هجومی نزاجا گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار، عزت، پیشرفت و امنیتش باعث شده، حوثی‌ها، حماس، حزب‌الله و حشدالشعبی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و این مقاومت با تکیه بر جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: برگزاری باشکوه انتخابات ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی ایران حرم است، بنابراین ما وظیفه داریم برای این حرم مدافع باشیم و در هر مقام و جایگاهی که هستیم نسبت به وقایع کشورمان بی‌تفاوت نباشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از