حالت تاریک
‍ رئیس تعزیرات حکومتی پاوه مطرح کرد:

شناسایی و پلمپ چند انبار دارویی در پاوه

شناسایی و پلمپ چند انبار دارویی در پاوه

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه از شناسایی و پلمپ چند انبار دارویی در سطح شهرستان خبر داد.

ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: به‌دنبال اجرای طرح نظارت و شناسایی انبارهای غیر مجاز نگهداری کالا و دارو در سطح شهرستان پاوه، اخیرا سربازان گمنام امام زمان (عج) تعدادی انبار نگهداری دارو را شناسایی کردند که پس از بازدیدهای به‌عمل آمده، برخی از این انبارها مجاز و تعدادی هم غیر مجاز بودند.

وی افزود: در ده روز گذشته یک انبار غیر مجاز با بیش از ۱۳ هزار قلم دارو شناسایی و پلمپ شد که پرونده آن به شعب ویژه قاچاق ارسال شده و در حال رسیدگی است.

ترکاشوند گفت: متاسفانه در سطح شهرستان پاوه بسیاری از افرادی که در حال نگهداری دارو یا کالا هستند این اخطار الزام به ثبت انبار را جدی نگرفتند در نتیجه انبار آنها پلمپ شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام افرادی که ملزم به داشتن انبار برای کالا یا دارو هستند، باید محل نگهداری را به‌عنوان انبار و موجودی کالا یا دارو، در سامانه جامع انبارها ثبت کنند .

ترکاشوند با بیان اینکه امروز در بازدید از چند انبار دارو در سطح شهر پاوه، تعدادی از آنها ثبت شده و تعدادی هم ثبت نشده‌اند، گفت: ارزش ریالی داروهایی که در مراکز غیر مجاز نگهداری می‌شدند بالغ بر مبلغ ۸۰ میلیارد ریال رسیده که در این راستا بیش از ۸۰ نوع قلم دارویی شناسایی شد در نتیجه این اماکن غیر مجاز پلمپ و پرونده آنها به صورت ویژه خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که ملزم به نگهداری کالا یا دارو هستند، هرچه سریعتر از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت یا از طریق دانشگاه علوم‌ پزشکی نسبت به ثبت محل و انبار خود اقدام کنند تا این قبیل مشکلات به وجود نیاید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از