حالت تاریک
شهادت ستون‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد
فرمانده انتظامی سنقر:

شهادت ستون‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر با اشاره به ایثار رزمندگان دفاع مقدس، گفت: شهادت ستون‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد.

فرامرز منصوری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: روز آغاز جنگ تحمیلی به این دلیل به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شد تا یادآور این باشد که جوانانی با رشادت‌های فراوان از خاک این کشور دفاع کردند و ذره‌ای از خاک این کشور در تصرف بیگانگان در نیامد‌.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر افزود: در جنگ تحمیلی ما آغازگر جنگ نبودیم  سی و یکم شهریورماه سال ۱۳۵۹ در حالی که انقلاب اسلامی هنوز نوپا بود رژیم بعث عراق یک جنگ تمام‌عیار را علیه کشور ما  آغاز کرد.

وی در ادامه بیان کرد: صدام ملعون رئیس‌جمهور وقت رژیم بعث عراق در برابر شبکه‌های تلویزیونی رژیم بعث ظاهر شد و با پاره کردن پیمان ۱۹۷۵ الجزایر رسماً اعلام حمله کرد و در یک سخنرانی مالکیت کشور عراق را بر اروندرود اعلام کرد و از آن به نام شط‌العرب یاد کرد.


منصوری عنوان کرد: در روز اول جنگ رزمندگان اسلام توانستند ۱۱ فروند جنگنده و چهار ناوچه کشور عراق را منهدم کنند در نهایت پس از هشت سال دفاع با رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام داشتند خوشبختانه اجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان به تصرف بیگانگان در بیاید.


فرمانده انتظامی شهرستان سنقر با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور  به ارمغان آورد،  خاطرنشان کرد: جهاد و شهادت ستون‌های انقلاب اسلامی ما را مستحکم‌تر کرد جنگ تحمیلی ما را قوی‌تر کرد اگر در واقع جنگ تحمیلی نبود شاید خیلی از سرداران شجاع ما و مردان خدایی  شناسایی نمی‌شدند.

وی گفت: درست است در جریان جنگ تحمیلی ما تعداد زیادی از عزیزان را از دست دادیم خسارت‌های مالی و جانی زیادی به کشور وارد شد اما نقطه مقابل آن ارزش‌های بسیار زیادی را به دست آوردیم، عزت نفس کشف کردیم، احساس استقلال کردیم و خودباوری به وجود  آمد.

منصوری ضمن اشاره به اینکه دفاع مقدس، ایران اسلامی را در برابر  برابر تمام ابرقدر‌های جهان بیمه کرد، گفت: دفاع مقدس در واقع فرصتی‌ برای یادآوری حماسه عظیمی است که فرزندان برومند این آب و خاک خلق کردند و قدرت پوشالی سلطه‌گران را به شکست کشاندند امروز ما آثار آن را در فرهنگ مقاومت منطقه و سراسر جهان شاهد هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از