حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور مطرح کرد:

شهادت پاداش مردمی بودن خادم‌الرضا

شهادت پاداش مردمی بودن خادم‌الرضا

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور گفت: شهید رئیسی بی‌وقفه آن چنان قلب‌های مردم را با روحیه خستگی‌ناپذیر تسخیر کرد که دعای همین مردم به عهدی که با امام رئوفش بسته تحقق بخشید و شهادت پاداش مجاهدت خادم‌الرضا شد.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در پی شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی کشورمان و هیأت همراه همه دوستداران نظام و انقلاب دلشان به درد آمد، این غم بسیار سنگینی است چون مردم یکی دیگر از خادمین واقعی و خستگی‌ناپذیر نظام خود را از دست دادند. 

وی با اشاره به ارادت قلبی شهید رئیسی به امام رضا، خاطرنشان کرد: چه تاریخ مهمی رقم خورد به نظر می‌رسد عهدی در میان بود و معامله‌ای بین خادم امام رضا با امام رئوف بود که خادم‌الرضا در شب میلاد امام هشتم منتخب مردم شد و در شب میلاد امام رضا در راه خدمت به مردم سیدالشهدای خدمت شد. 

یوسفی تصریح کرد: در تولد امام مهربانی‌ها شهید رئیسی به عنوان خدمتگذار مردم انتخاب شد و بی‌وقفه آن‌چنان قلب‌های مردم را با روحیه خستگی‌ناپذیر تسخیر کرد که دعای همین مردم به عهدی که با امام رئوفش بسته تحقق بخشید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه نام این رئیس‌جمهور مجاهد و مردمی و یارانش برای همیشه به عنوان خادمی مردمی در تاریخ خدمتگزاران واقعی ثبت خواهد شد، اذعان داشت: این تلاش‌های بی‌وقفه برای مردم و کشور باعث شد که آن‌ها مفتخر به نشان شهید خدمت شوند. 

وی ادامه داد: در برهه‌هایی از تاریخ بعد از شهادت خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از جمله شهیدان رجایی و باهنر، حاج قاسم سلیمانی و هم‌اکنون شهید آیت‌الله رئیسی که دومین رئیس‌جمهور است در طول دوران خدمت و در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود در نتیجه انقلاب، ایستادگی و پویایی خودش را حفظ کرده و خون این شهیدان درخت انقلاب را تنومندتر می‌کند. 

یوسفی عنوان کرد: بی‌تردید در پی ریخته شدن خون پاک این خادمان ساده‌زیست، جهادی، انقلابی و مردمی آن‌چنان عزمی در این مردم و  دوستداران نظام و انقلاب ایجاد شده که بیشتر از گذشته حامی ولایت و نظام بوده و علاقه خود را در عمل به اثبات برسانند چون به توصیه‌های رهبرشان اعتماد دارند به همین دلیل رهبر انقلاب با قاطعیت تمام بعد از شهادت این عزیزان اعلام می‌دارند که مطمئن باشید خللی در کار نظام به وجود نخواهد آمد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با بیان اینکه درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون پاک شهدا و خدمتگزاران صادق آبیاری و روز بروز مستحکم‌تر می‌شود، تاکید کرد:  این در حالی است که دشمنان نظام و انقلاب بعد از شهادت این خدمتگزاران صادق، ترسشان بیش‌تر از زمان حیات شهدا است. 

مردم برای یک انتخاب آگاهانه دیگر آماده باشند

یوسفی به وظایف مردم هم در این شرایط اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون دو وظیفه مهم ادای دین و قدرشناسی نسبت به این خدمتگزاران با حضور پررنگ در مراسمات پیش رو و ادامه راه آن‌ها با تجدید میثاق با شهدا و رهبری و حمایت قاطع با آمادگی کامل  برای حضوری دیگر برای انتخاب آگاهانه دیگر، انتخاب رئیس‌جمهوری اصلح، هم‌تراز نظام و انقلاب همچون دکتر رئیسی برای استمرار این خدمت‌رسانی را داریم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از